Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og multiorgasmer

Gjest Guest_multi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_multi_*

Myten vil ha det til at det er store forskjeller på kvinnens og mannensorgasme. Faktum er at likhetene er langt flere enn forskjellene. Det sies at kvinnen til forskjell fra mannen har mulighet til å få multiorgasmer. Men også mannen har denne evnen bare han trener seg opp. Spørsmålet mitt er da: Hvordan kan jeg og andre menn trene oss opp til dette?

NB! Ikke alle menn - ei heller alle kvinner - har potensial til å få multiorgasmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg litt rar når jeg sier dette, men gjør dette nesten hver gang. :blush:

Etter nådd klimaks (orgasme) er det bare og fortsette stimuleringen, og hvis du holder et hurtig tempo får du det til, nok en gang. Og flere ganger om du må.

Jeg har til og med hørt et kallenavn angående dette: "Hattrcik" det vil si 3 orgasmer på rad uten å stoppe!

Lenke til kommentar

Det er bare å fortsette det. Etter hvert som du ser hvordan det funker blir du vant til det. Tar ikke mange minuttene før du er oppe og går igjen etter en orgasme. Si én orgasme per 5-10 min. i snitt. I utgangspunktet kan man holde på i timevis, helt sikkert, men man blir jo faen så sliten også. :p

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk fått dette til ved flere anledninger. Morsomt nok så har alle gangene skjedd i tilfeller hvor jeg følte på meg selv at "dette gikk litt for fort", slik at jeg bare fortsatte for å tilfredsstille jenta. Er man kåt nok og har lyst på mer så trur jeg alle kan det, selv om det kan være jæævli følsomt i starten.

Jeg har allri fått det til etter en runde hvor det har holdt på over en lengre tid, da er somregel orgasmen for sterk, og da blir jeg også for følsom til å kunne fortsette.

Lenke til kommentar

Det er forresten greit å lære seg teknikker for å holde igjen ejakulasjonen, for da opprettholdes kåthetsfølelsen i mye større grad også. Trene PC-muskelen, samt enten å bruke trykk (med fingrene) på mellomkjøttet (merkelig navn) for å holde igjen ejakulasjon uten å stoppe orgasmen, eller rett og slett holde igjen hele greia (krever bra med selv-disiplin/kontroll, svært lett å la seg rive med og la klimaks gå sin gang). Kan få noen voldsomme orgasmer hvis man gjør dette, så man til slutt ikke har sjanse til å holde igjen. :eek:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_multi_*
Det er bare å fortsette det. Etter hvert som du ser hvordan det funker blir du vant til det. Tar ikke mange minuttene før du er oppe og går igjen etter en orgasme. Si én orgasme per 5-10 min. i snitt. I utgangspunktet kan man holde på i timevis, helt sikkert, men man blir jo faen så sliten også. :p

Det gjør jo direkte vondt å ronke så mye. Men det er kanskje mulig å få orgasme uten utløsning også for menn?

Er forresten kvinners multiorgasmer tettere enn menns?

Lenke til kommentar

Det gjør jo direkte vondt å ronke så mye. Men det er kanskje mulig å få orgasme uten utløsning også for menn?

Er forresten kvinners multiorgasmer tettere enn menns?

Ja og ja.

Lenke til kommentar

Multiorgasme for menn er ikke noe problem. Jeg og dama koste oss litt lørdag/natt til Søndag. Vi kom mange ganger begge to. :)

Har aldri vært noe problem, egentlig. Samme når jeg onanerer også. Hvis jeg bare fortsetter etter at jeg kommer tar det ikke lang tid før nr. 2 og 3 kommer :)

Lenke til kommentar

Har prøvd dette flere ganger, men jeg er alt for følsom. Jeg ender opp med å nesten vri meg i smerte når jeg prøver på orgasme nr.2 (det er så ekstremt godt at det føles vondt)

Noen tips for å unngå dette?

Og bare for å sjekke om jeg har fått med meg dette rett:

Multiorgasme er å fortsette i hurtig tempo i klimakset rett etter orgasme nr.1 ?

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Har prøvd dette flere ganger, men jeg er alt for følsom. Jeg ender opp med å nesten vri meg i smerte når jeg prøver på orgasme nr.2 (det er så ekstremt godt at det føles vondt)

Noen tips for å unngå dette?

Og bare for å sjekke om jeg har fått med meg dette rett:

Multiorgasme er å fortsette i hurtig tempo i klimakset rett etter orgasme nr.1 ?

Nei, for menn er det stort sett å begynne på nytt. :)

Ta det rolig i starten, så gir det seg etter hvert. Følsomheten roer seg ned med tiden, i dobbel forstand (sekunder/et minutt eller to, og år). Hvis det skyldes at du blir tørr rett etter første orgasme, så får du finne en måte å minske friksjonen på (glidemiddel, spytt, vaselin, olje e.l.)

Lenke til kommentar
Trene PC-muskelen, samt enten å bruke trykk (med fingrene) på mellomkjøttet (merkelig navn) for å holde igjen ejakulasjon uten å stoppe orgasmen, eller rett og slett holde igjen hele greia (krever bra med selv-disiplin/kontroll, svært lett å la seg rive med og la klimaks gå sin gang). Kan få noen voldsomme orgasmer hvis man gjør dette, så man til slutt ikke har sjanse til å holde igjen.

Jeg fikk til dette(med muskelen) før jeg engang viste at det var satt et navn på det ^^

Orgasmen kjennes annerledes, men jeg syns ikke det er det helt store.

Multi-orgasme er heller ikke noe problem, men det brukes kun for å tilfredsstille damen for min del.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...