-=Petter=- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei Min kjære windows har kræsjet, også lurer jeg på om det er noe prog som kan kjøres fra cd eller noe i den duren for og eventuelt flytte det jeg trenger over til en annen partisjon. Eller ut på en minne pinne, enklest med en partisjon som ligger der fra før av. Håper noen kan hjelpe. Mvh Petter Lenke til kommentar
Laat Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En Ubuntu-cd vil gjøre susen. Putt den i maskina, og fyr opp. Ubuntu.com Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 finnes det kanskje noe annet. Ikke akkurat dreven med ubuntu dessverre.. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ultimate boot cd. Bart PE. UBCD for Windows PartedMagic LiveCD. Dette er noen muligheter. Lykke til. atlef. Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvis du installerer vista så har du ikke noe å frykte da installasjonen kopierer alle tidligere windows installasjoner inn i en egen windows.old-mappe, så lenge du ikke formaterer da, men det trenger du ikke gøre. Endret 23. april 2008 av Amphion Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 litt tregt svar, men det får gå... Funket greit og bruke Parted Magic, bare man skjønte det... Men men... Fungerte i hvertfall.. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå