XtaZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) På bungie.net så reklamerer de for Legendary map pack som er ute nå å det står også at man får med Bungie PRO i en begrenset tid. Noen som har kjøpt denne alt å kan bekrefte at Bungie Pro følger med?? Endret 23. april 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hmmm. Lastet nå ned Legendary pack men har ikke fått Bungie PRO Må jeg aktivere det på noen måte? Tilbudet burde jo fortsatt gjelde Endret 23. april 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hmmm. Lastet nå ned Legendary pack men har ikke fått Bungie PRO Må jeg aktivere det på noen måte? Tilbudet burde jo fortsatt gjelde Jeg fikk det ihvertfall. Har 25 plasser i file-share. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 I know jeg har. Så var det bare det å finne noen "filer" som er fete nok til å lastes opp Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva er vitsen, liksom? De forsvinner før eller senere likevel... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Ja leste det jeg også at man bare har det i 4 måneder. mista litt lysten på det da :S Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja leste det jeg også at man bare har det i 4 måneder. mista litt lysten på det da :S Åja, er det så lenge? Tenkte det var bare en måned eller noe sånt jeg. Ja men da er det jo greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå