Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[LØST] Hovne striper på knærne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det på begge knærne, og litt oppover leggene. Er vel mest på knærne at disse stripene hovner opp og blir røde, men det har hendt at de lenger opp har vært småirriterte og. Rødfargen på det ene kneet kommer ikke tydelig fram på bildet, var mye rødere enn det som vises.

Lenke til kommentar

Jo! For noe slikt som bare gir litt irritasjon av og til orker jeg ikke å stresse masse for å komme meg til legen, og jeg liker heller ikke leger :ermm:

Lenke til kommentar

Kan godt hende det. Har gått opp 12-14 kg på under ett år(uten at jeg har blitt noe høyere som jeg vet om), og endelig kommet i nærheten av normal vekt :p Når jeg nå undersøker litt nærmere fant jeg små antydninger til samme typen merker ved muskulaturen i armene og.

Regnet faktisk med at det var noe ufarlig, og ettersom jeg er litt nysgjerrig av meg så spør jeg, fint å kunne spørre "dumme" spørsmål som gjest :)

Er disse merkene noe jeg må leve med, eller vil de forsvinne? Og fins det noen måte å hindre at det blir flere av dem? Er det normalt at de kan bli litt irriterte av og til?

Lenke til kommentar

Stemmer bra det, ettersom de er mye tydligere rundt knærne / oppover lårene og jeg har trent disse områdene mest i det siste fordi jeg av en eller annen grunn tok meg en pause i styrketreningen.

Takk for hjelpen, mange her som har peiling på alt mellom himmel og jord :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...