Dark Archon Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er dette en mod man kan bruke til Medieval 2:total war?bruker dere den til å spille champaign? hadde vært utrolig morsomt å prøve å spille som Norge. Du må ha Kingdoms for å bruke den nyeste versjonen dere du kan spille som Norge, SS er rettet mot campaign. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Du installerer moden så starter du opp på vanlig måte bare at du nå får velge mellom en haug av nye faksjoner, et kjempestort og stilig verdenskart som gjør spillet mye lekrere å se på. Det er også utallige forbedrelser som gjør spillet mer utfordrene og gir deg en haug av nye traits, realisme, bygninger, units, skins, events og forbedret ai. Det anbefalles sterkt og spillet vil føles helt nytt! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Takker, da tror jeg nesten at jeg må kjøpe meg kingdoms da Skal bli morsomt å "ta over verden" med vikingene i spissen. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan får man egentlig merchants opp i level? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Vel på flere måter.. Du kan kjøpe Merchants guild og headquarter samtidig som du oppgraderer markedene du eier. Da er sjangsene for at du produserer enn bra merchant mye høyere. (Husk at det gjelder bare byen du har disse bygningene) Deretter plasserer du dem rundt på verdenskartet der du kan starte en bedrit (silke, sukker, gullgruver, slaver, horn og marble er steder som du kan tjene masse penger på), så er det vel helt tilfeldig hvordan merchanten din utvikler seg, enten positivt eller negativt. Er du heldig kan du også finne noen andre merchants som er svakere enn deg som du kan gjøre konkurs. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Virker som om de blir en del bedre selv etter de er trent når du har gode markeder og merchantguild. Synes de er verd det i starten, send de til norditalia, isaelområdet eller andre steder med godsaker. Selv om det er langt borte så lønner det seg i det lange løpet, bruk båter hvis du er veldig langt vekke. Senere så synes jeg de er bortkastet, tjener så mye uansett. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det kan også være nyttig å sende med en assassin til kjøpmennene, da er det mulig å kverke konkurrerende kjøpmenn til din egen får erfaring nok til å stå imot andre kjøpmenn. Lenke til kommentar
olus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 noen som vet om en link der jeg kan se kartet med alle byene på ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) har fått meg ny pc så jeg må innstalere på nytt. Et par on og off-topic spm: -Inneholder Kingdoms alle patchene til vanilla Medieval 2 så jeg ikke trenger å patche det? - Hjelp til link til nyeste versjonen av SS, eventuelt med små bug fixes - Gidder noen å lage en liste over små mods som fungere sammen med SS og som forbedrer modden/spillet mye? - Fungerer vanilla Medieval 2 og Kingdoms når SS er innstallert? Endret 1. juni 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har fått meg ny pc så jeg må innstalere på nytt. Et par on og off-topic spm:-Inneholder Kingdoms alle patchene til vanilla Medieval 2 så jeg ikke trenger å patche det? - Hjelp til link til nyeste versjonen av SS, eventuelt med små bug fixes - Gidder noen å lage en liste over små mods som fungere sammen med SS og som forbedrer modden/spillet mye? - Fungerer vanilla Medieval 2 og Kingdoms når SS er innstallert? Noen som vet og gidder? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror vannilla skal fungere fortsatt ja. SS havner jo i sin egen mappe. Angående små mods til SS så finner du noen i en link på siden til SS - TWC. Bare let litt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg tror vannilla skal fungere fortsatt ja. SS havner jo i sin egen mappe. Angående små mods til SS så finner du noen i en link på siden til SS - TWC. Bare let litt. Tror jeg har funnet det selv. Takk for at du svarte. Noen som har erfaringer med noen av disse submoddene? Spiller dere eaarly era eller late era campaign og går det ann å endre ealy så den har 1 eller 2 år per turn? Endret 1. juni 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Nå har jeg ikke spillt Stainless Steel på en god stund etter at Age of Conan kom ut, så jeg kan ikke si noe om modene, men du burde lete etter dem som er populære og hva de andre anbefaller. Jeg spiller alltid early era og endrer aldri noe på turns, så jeg kan ikke hjelpe deg der heller. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 går det ann å endre ealy så den har 1 eller 2 år per turn? Bla deg fram til descr_strat Stainless steel/data-mappen, åpne og endre timescale til 1.0 om du ønsker 1 år per turn. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er disse å anbefale blant dere?: Total Combat Byg's Grim Reality 3 Realistic archery and javelins Real Recruitment Stone forts Knights Templar minimod Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Har litt problemer med SS. Har innstallert part 1, 2 og patch 6.1 med real recruitment og byg's grim reality submod. Men hvis jeg f.eks velger late era campagin så avsluttes hele spillet. Det samme skjedde når jeg velger custom battle og når jeg skulle se på eller velge noen av fraksjonene i early campaign: Argon og Polen Noen andre som har samme problem? Endret 2. juni 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er et kjent problem med at det kan kræsje mens man trykker fort igjennom menyen osv. Det er ikke noe problem når du har fått startet derimot. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Takk, da vet jeg det. Hvilke submoder har du innstallert? (hvis du har innstallert noen da ) Endret 3. juni 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har bare brukt submodenne som følger med siste versjon av SS. Du finner en patch til Byg's Grim Reality da tror jeg. Men det er det eneste annet jeg har hentet ned til SS. Det blir utfordrende nok med bare det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Startet som Norge i går. Er det noen små fraksjoner som er morsomme og utfordrende å spille som? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå