olus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg ville anbefale torrenten de har lagt ut. Filefront gikk utrolig tregt for meg i hvertfall nå. Har mye raskere nedlastning med uTorrent. sorry, fatta ikke helt hva du mente:P, er ikke den som kan mest om sånnt Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Stainless Steel 6.0 er lagt ut til nedlastning med både vanlig servernedlasnting på Filefront og med torrentfil. Forskjellen er at vanlig nedlastning fra en server går tregere jo flere som laster ned fra den samtidig mens nedlastning med torrentprogrammer går fortere jo flere som bruker samme torrentfil. Så jo flere som laster ned og laster opp Stainless Steel 6.0-torrentfilen jo raskere vil nedlastningen gå. Det er jo det som er fordelen med torrenter. Jeg bare skrev det fordi jeg selv hadde sneglefart fra filefront-serveren når jeg først prøvde å laste ned SS 6.0 derfra. Det lå på 20-30 kbit/s. Antakelig fordi det var sikkert en hel haug som skulle laste ned SS6.0 samtidig. Så da prøvde jeg torrenten og fikk nedlastning på rundt 200 kbit/s. Så når man skal laste ned en stor mod eller noe sånt samtidig med mange andre så lønner det seg best med torrenter noen ganger. Jeg skrev om det bare fordi det hjalp meg og tenkte at noen andre også kunne ha nytte av det. Men nå er det ikke sikkert filefront går så tregt akkurat nå da siden det er en liten stund de la ut modden til nedlastning. Lenke til kommentar
olus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Stainless Steel 6.0 er lagt ut til nedlastning med både vanlig servernedlasnting på Filefront og med torrentfil. Forskjellen er at vanlig nedlastning fra en server går tregere jo flere som laster ned fra den samtidig mens nedlastning med torrentprogrammer går fortere jo flere som bruker samme torrentfil. Så jo flere som laster ned og laster opp Stainless Steel 6.0-torrentfilen jo raskere vil nedlastningen gå. Det er jo det som er fordelen med torrenter. Jeg bare skrev det fordi jeg selv hadde sneglefart fra filefront-serveren når jeg først prøvde å laste ned SS 6.0 derfra. Det lå på 20-30 kbit/s. Antakelig fordi det var sikkert en hel haug som skulle laste ned SS6.0 samtidig. Så da prøvde jeg torrenten og fikk nedlastning på rundt 200 kbit/s. Så når man skal laste ned en stor mod eller noe sånt samtidig med mange andre så lønner det seg best med torrenter noen ganger. Jeg skrev om det bare fordi det hjalp meg og tenkte at noen andre også kunne ha nytte av det. Men nå er det ikke sikkert filefront går så tregt akkurat nå da siden det er en liten stund de la ut modden til nedlastning. hehe, ok Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Må man ha den siste patchen til kingdoms? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Må man ha den siste patchen til kingdoms? Den er visst kompatibel med både 1.04 og 1.05. Jeg bruker 1.05. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er uansett greit å holde spillet oppdatert med siste patch. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ellers så har Patch 6.1 til SS kommet. Fikser en del relativt store bugs, som at kruttet aldri blir oppdaget. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sikkert bare meg som er helt høl i huet, men hvor sjekker jeg versjonnummeret? Denne modden vil ikke ha noen innvirkning på tidligere spill, så jeg kan installere og fortsette en kampanje jeg allerede har gående (og den går utrolig bra også ^^ Snart hele Europa ) med de endringene modden gir, feks. at jeg får større map, men de regionene jeg har nå slipper jeg å erobre på nytt? :S Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du må starte på nytt. Men hvis du har nesten hele europa så er det vel ikke noe problem å begynne med ett annet land Lenke til kommentar
olus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du må starte på nytt. Men hvis du har nesten hele europa så er det vel ikke noe problem å begynne med ett annet land e jo litt digg å vær verdenspoliti å knuse alle land som irritere deg:P, bygge sånn heilt syk hær å knuse de stygge mongolene Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du må starte på nytt. Men hvis du har nesten hele europa så er det vel ikke noe problem å begynne med ett annet land e jo litt digg å vær verdenspoliti å knuse alle land som irritere deg:P, bygge sånn heilt syk hær å knuse de stygge mongolene Mhm, dessuten vil jeg oppdage Amerika og skaffe krutt først.. Må vente med detta ja Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Tja, i alle fall hvis du tenker på at amerika er fjernet i nyeste SS ^^ Ellers så må en vel ha kingdoms også, bare så du vet. Endret 3. mai 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tja, i alle fall hvis du tenker på at america er fjernet i nyeste SS ^^ Ellers så må en vel ha kingdoms også, bare så du vet. Har Kingdoms Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen som vet når eller om det kommer en versjon så man kan oppdage Amerika? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du kan ikke oppdage Amerika med denne moden. De som lagde den mente at de ville kvitte seg med aztekerne så de kunne putte inn en ekstra spillbar nasjon. En annen grunn var at de også kunne gjøre kartet mye større og fineres som ikke hadde vært mulig hvis de skulle ha med amerika. Kartet har begrensninger på hvor stor den kan være.. Endret 3. mai 2008 av Myagos Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du kan ikke oppdage Amerika med denne moden. De som lagde den mente at de ville kvitte seg med aztekerne så de kunne putte inn en ekstra spillbar nasjon. En annen grunn var at de også kunne gjøre kartet mye større og fineres som ikke hadde vært mulig hvis de skulle ha med amerika. Kartet har begrensninger på hvor stor den kan være.. de burde kunne gjøre kartet større enn normalt da andre modder har gjort det Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Kartet er det største man kan lage det. Du ser vel at det er mye større og finere enn vanilla? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har ikke lastet ned modden. Men er det så mye større? De har jo på en måte forskyvet det. i stedet for å ta med Alanterhavet og Amerika har de tatt med mer av asia og kanskje litt mer nord Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Områder folk flest vil ha istedenfor Ellers så kan du spille 5.1 versjonen. Der er amerika med enda. Eller en helt annen mod. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Områder folk flest vil ha istedenfor Ellers så kan du spille 5.1 versjonen. Der er amerika med enda. Eller en helt annen mod. De burde hatt med begge deler. De skulle putta inn americas campaign mappet i mindre versjon i modden EDIT:Sorry grammatikken Endret 4. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå