sull Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Hey, som topic sier så vil jeg vite hvilke type briller det er på bildet og hvor jeg kan få kjøpt slike? De MÅ være knallsvart! Lenke til kommentar
sull Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Solbriller. Damn bra gjort å ikke ta hintet og tro at jeg ikke mener merket på brillene. Enhver idiot ser jo at det er solbriller. With all due respect liksom.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Det er et par Ray-Ban Wayfarer solbriller hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Det er et par Ray-Ban Wayfarer solbriller hvis jeg ikke tar feil Jeg kan bekrefte dette. Dersom min bekreftelse er verdt noe i det hele tatt.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Damn bra gjort å ikke ta hintet og tro at jeg ikke mener merket på brillene. Enhver idiot ser jo at det er solbriller. With all due respect liksom.. Som man spør får man svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå