Gå til innhold

Skal ha ny mobil=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har drevet med storimport av iPhones og vet hva jeg snakker om. Har satt opp 19 iPhones klar til bruk, så har litt erfaring.

Iphone er et godt valg. Den er kongen av underholdning, den ultimate musikkmobilen + det er en god pris hvis du tenker iforhold til en god mobil og iPod.

Men la meg påpeke: den du har funnet er svindyr. 3700,- for 8GB er dårlig tilbud. Jeg solgte mine 16GB for 4000,-.

Ny fra USA koster 8GB 2300,- og 16GB 2900,- så du kan selv regne deg frem til hva selgerne tjener mest på.

Mht. om den virker på SIMkortet ditt, er det ingen fare. Den funker utmerket på alle SIMkort-typer.

Håper det var til hjelp :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har drevet med storimport av iPhones og vet hva jeg snakker om. Har satt opp 19 iPhones klar til bruk, så har litt erfaring.

Iphone er et godt valg. Den er kongen av underholdning, den ultimate musikkmobilen + det er en god pris hvis du tenker iforhold til en god mobil og iPod.

Men la meg påpeke: den du har funnet er svindyr. 3700,- for 8GB er dårlig tilbud. Jeg solgte mine 16GB for 4000,-.

Ny fra USA koster 8GB 2300,- og 16GB 2900,- så du kan selv regne deg frem til hva selgerne tjener mest på.

Mht. om den virker på SIMkortet ditt, er det ingen fare. Den funker utmerket på alle SIMkort-typer.

Håper det var til hjelp :)

Lykke til!

8GB: 3500kr inkl unlock og fornorsking

Er det mye eller?

Lenke til kommentar
Ja, unlocking og fornorsking er noe som de fleste klarer nå. Det er bare å koble iphonene til PC-en og laste ned et program og trykke på en knapp. Resten går av seg selv.

Okey =)

men det er vanskelig å finne billigere Iphon til 3500 kr.

Kan noen hjelpe meg med å finne veldig billig iphone (ubrukt)? =)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

For de fleste er jo 8GB ikke nok. Jeg måtte kutte ut litt musikk for å få plass på min 16GB. Men klarer du deg med en 8GB bør den ikke koste mer enn 3000,-. Det er en god pris.

Men som jeg skrev i PMen til deg, så er opplåsing og fornorsking kakebit (piece of cake) i disse dager. Før var det noe helt annet. Så har du mulighet, få kjøpt en fra USA selv. Da sparer du en saftig tusenlapp :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kjør den gjennom iPlus :)

Hvorfor det?

Den er jo allerede hacket.

Det er bare å søke på en guide.

OT:

Prøv å klikk på globusen inne på tastaturet.

Hvis ikke det funker. Trykk på globusen og prøv å hold inne knappen A eller O for å se om det kommer opp Æ,Ø eller Å.

Hvis ikke det funker. Trykk på glubusen og prøv å hold inne knappen A eller O der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...