koktris Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Har den thinkpad 15,4" som jeg pekte til "airbag" for harddisken? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har den thinkpad 15,4" som jeg pekte til "airbag" for harddisken? Alle thinkpadene har sånn active protection system, som parkerer lesehodene ved støt, men om den har mer demping vet jeg ikke. 14.1" har det i hvert fall. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Er det både touchpad og trackpoint på den modellen jeg pekte til eller er det kun trackpoint? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det både touchpad og trackpoint på den modellen jeg pekte til eller er det kun trackpoint? R61i har kun trackpoint, R61 har begge, tror det er det som skiller dem (og så komponenter da) Lenke til kommentar
koktris Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Fant ut denne modellen som jeg har sett ut ikke har touchpad,noe jeg må ha...kjipt....Noen som vet om en tilsvarende modell fra thinkpad med like god oppløsning,bra prosessor,160GB og oppover og som leveres med blåtann,firewire og kortleser til noenlunde samme pris?Den må også ha både touchpad og trackpoint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå