Frigata Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Som emnetittelen tilseier så er eg heilt GRØNN på dette området. Skulle gjerne ha solgt eit par solbriller eg kjøpte på ebay, men som blei sendt med feil farge. Korleis går eg fram? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Legge inn en annonse? "Sell item" heter knappen under "My eBay". Er en ganske omfattende greie den første gangen. Hvorfor ikke bare selge brillene via finn.no eller qxl? Vil tro det er en lettere løsning for deg... Endret 22. april 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hvorfor ikke bare selge brillene via finn.no eller qxl? Fordi eg trur ikkje eg kan oppnå samme pris på finn.no og qxl som på eBay. Markedet er ganske vilt for solbrilletypen det er snakk om her. På eBay går brillene gjerne for dobbel retail price. Så det er vanskeleg fyrste gongen ja. Hmmm.. får vel prøve å sette meg inn i det. Dersom nokon med erfaring frå salg på eBay skulle sjå denne tråden, er dykk velkomne til å kome med råd og tips. Endret 22. april 2008 av Frigata Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Mulig det, at du kan oppnå høyere pris på varene. Jeg har inntrykket av at Norge ikke er et land som folk kjøper varer fra, når de kan få tilsvarende vare fra sitt eget land som USA, Tyskland osv. billigere (for å ikke tenke på portoen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå