LucarioX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Faren mins maskin (IBM T43p ThinkPad) har oppført seg litt rart i det siste. Har opplevd at at maskinen henger seg totalt noen ganger, deler av menyen i Windows fryser og maskinen må startes på nytt. Hender også at bildet plutselig blir svart et lite sekund. For noen par minutter siden nå ble deler av skjermen plutselig rosa ..?? Hva kan dette være? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Kontakt til hva? :S Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Problemet er visst enda ikke over. Da jeg startet maskinen i dag var hele skjermen rosa. Alt så helt merkelig ut. Fikk fjernet det ved å skru lyset opp og ned flere ganger. Funker heller ikke å se Youtube filmer på fullskjerm, da henger musepekeren seg. Er det mulig å skifte skjermkortet på en sånn maskin, eller er det like greit å kjøpe en helt ny maskin? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 90% sikker på at du ikke kan skifte skjermkortet på den, men hvis den er innenfor garanti ville jeg klagd. hvis ikke er det kanskje på tide med ny uansett! kanskje ikke for en pappa som bare bruker den til kontorbruk da men, hehe, alltid gøy med noe nytt! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Hehe, ok. Ser ut som om det blir litt værre for hver dag som går nesten. Hva kan se til slutt? Permanent rosa skjerm? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 tja, aner ikke jeg. kan være dårlig kontakt en vei i den da, som tidligere foreslått her.. har du mot/verktøy til å ta av deksler og slikt, er det jo fort å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå