Sameboe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du får beskjed om å kysse jenta du elsker, så gjør du det ikke...Der kan du ha ødelagt for deg selv, for alt du vet kan det hende at hun vil slå opp med "typen" sin Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er ikke akkurat sånn at hun har gift og har barn heller da, jeg hadde benyttet muligheten der og da uten å tvile, hvis jeg hadde elsket henne.. Menmen, gjort er gjort. Får se hvordan det går på festen da Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Den som nøler, vinner ikke. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det gikk ikke så bra på festen. Hun endte opp med å kline med han andre typen, men vi flørter fortsatt ellers på fritida. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå jeg. Tror ikke hun vet at jeg har følelser for henne og jeg føler at jeg har prøvd alt... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ikkje heng deg for mykje opp i anteke monogami. At ei jente flørter med deg tyder ikkje nødvendigvis at ho ynskjer å få barn med deg og leve saman med deg og berre deg resten av livet. Legg fra deg alle forventningar. Det som skjer, det skjer. Ikke prøv så hardt å få noko meir til å skje. Nyt det for det det er fyrst og fremst. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flørt deg frem til et ligg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå