Gjest Gutt16 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jeg har flørtet lenge med en jente som jeg liker godt og jeg tror hun liker meg litt og. I dag møttes vi plutselig og begynte å prate sammen. Etter hvert satt vi oss ned før vi la oss helt ned ved siden av hverandre i sola.vi lå å flørtet og bare koset litt (neseflørting osv.) og plutselig sa hun "kyss meg". Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre for problemet er at hun allerede har en annen type som nesten er som en kjæreste, men som er bortreist en uke. jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg spurte hvorfor hun ville kysse meg. da sa hun at hun synes jeg er søt, men det endte med at jeg ikke gjorde det. jeg liker henne godt og vil gjerne kysse henne, men hvordan mener dere jeg bør gå fram nå som jeg kastet bort den sjansen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg synes du skal fortelle henne det akkurat som du forteller oss det. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror egentlig ikke jeg kan det... Hun er ikke den typen man kan si slikt til.. Men hun skal komme på fest hos meg snart, og det blir sikkert noe alkohol i bildet. Bør jeg si noe der? eventuelt hva synes dere jeg burde gjøre på festen? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 foresten skal nestenkjæresten også på festen... Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 foresten skal nestenkjæresten også på festen... Glem han, hun er vel ikke sammen med han er hun? Ta opp kampen, flørt alt du kan og hvis at hun er din! You got to go for it man! Hvis du er keen på henne og hun spør deg om du vil kysse henne, så skal du ikke nøle! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg ville uansett prøvd å forklare henne det. Vil tro hun blir sikrere på deg, og at du ikke er av den typen som bare er ute etter fitte (unnskyld utrykket). Jeg ville gått for sannheten. Sikkert derfor jeg aldri får noe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du trekker deg fra dama som du liker før du egentlig har begynt. Virker som om hun foretrekker deg fremfor han andre. Og hvorfor gir du opp så lett, må jo kjempe litt for kjærligheten. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg ville uansett prøvd å forklare henne det. Vil tro hun blir sikrere på deg, og at du ikke er av den typen som bare er ute etter fitte (unnskyld utrykket). Jeg ville gått for sannheten. Sikkert derfor jeg aldri får noe Vel du kan da i det minste trøste deg med å være en ærlig kar som ikke er kun etter fitte, står respekt av det også. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe, takk skal du ha Lenke til kommentar
spareku Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vel du kan da i det minste trøste deg med å være en ærlig kar som ikke er kun etter fitte, står respekt av det også. Står mer respekt av det, spør du meg. Jeg ville ikke likt å kysse en jente som var på gang med en annen. For meg virker det som en litt ustabil jente, men det trenger så klart ikke være tilfelle. Lykke til til trådstarter! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er hun ikke i et forhold med ham, og liker deg, fuck it. Da er alt lov. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor tenke på en "nesten-kjæreste"? Tror ikke hun hadde bedt deg kysse henne om hun likte en annen Vær egoistisk og kos deg^^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg støtter mange andre i tråden. Har hun ikke kjæreste, så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, hun er en ustabil jente, så det er derfor jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Etter den dagen vi nesten kysset har hun liksom trukket seg unna en del. Hun har ikke tatt så mye initiativ til å snakke og komme bort til meg og slikt, men klem om morgenen får jeg jo. Tror kanskje det er fordi hun føler seg litt dum nå, siden jeg ikke kysset henne. Ser ofte at hun ser på meg når hun snakker med andre jenter. Hva tror dere hun føler og hvordan synes dere jeg bør løse det problemet? Ellers takk for svar Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du burde invitere henne med på noe, det hjelper kanskje. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Eller bare gjøre som på film, gå bort til henne, gi henne et stort kyss og ha en en bra linje å si etterpå. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 foresten skal nestenkjæresten også på festen... Glem han og sett i gang med hurtigdating på festen da! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har du noen gang lekt kongen på haugen ? Drit i han "nestenkjæresten" er ingenting som heter nestenkjæreste. Samme som at det bare er EN konge på haugen også Siden hun har vist sin interesse , så kjør på Første mann til mølla , kongen på haugen Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ho er interessert i deg!! Om ho og han andre fyren ikkje er kjærestar, så har både du og ho lov til å gjere det dåkke vil. Ikkje tenk på han i det heile tatt. Eg meinar at neste gong dåkke er åleine og det ikkje er folk rundt, så kysser du ho sakte og roleg :] Ho liker deg sikkert bedre enn han andre fyren. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Neste gang du treffer henne skal du sikte rett på munnen hennes som skal til å si "hei". Det er bare å gå for det. Hun har ikke type, og vil ha deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå