Torwar Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det noe bedre kjøling å få kjøpt til det kortet? ikke vann Har ikke lyst til klokke det noe før enn for noe bedre kjøling. Synnes det virker varmt nok allerede. Flashing av bios går det ok? Er jo litt dyrt kort å ødlegge. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg bestilte meg TT crystal orb, alpha wingfin og computer nurse(som jeg skal feste med bostic (sånn man fester plakater med) ) til grafikk kortet mitt + termisk lim da.. artic silver et eller annet. Skal teste i morgen når jeg har hentet pakken på posten. Målte og styrte og ringte microplex. Så kjøleren skal passe Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvis kortet er varmt uten at du har klokket det, så er det kanskje litt dårlig kontakt mellom VPU og kjøleribba. I de fleste tilfeller holder det med standard kjøling. Det eneste jeg har gjort med kortet er å flashe bios og overklokke med Rivatuner. Hvis du er redd for å ødelegge kortet så bør du la være å overklokke og flashe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå