Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!

Anbefalte innlegg

Eg kastar meg på bølgja og byrjar å skrive nynorsk framover eg og. Har gode karakterar i faget på skulen, men eg må slå alt for mykje opp i ordboka mi. Kanskje slepp eg det om eg blir like van med å skrive nynorsk som eg er med å skrive bokmål.

Knewt, går det greit om eg kopierer den første linja frå signaturen din? Kan vere greit å framheve at eg ikkje skriver nynorsk til vanleg, har nok ein del feil tenker eg. Rett gjerne innlegga mine om de ser noen feil (eg bruker stavekontroll i firefox, så får ein del hjelp der ifrå og). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, Svinat. Det er greitt. Trur eg tok den av ein anna, eg og. Så den er ikkje min. :p

JFM: No er nynorsk ganske likt på bokmål, så det er ikkje så rart.

Heiter det "skule"? Trudde det var ein diskusjon her om at det eigentleg heiter "skole" sjølv om nesten alle seier "skule"

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Takk skal du ha, Knewt. Nynorsk og bokmål blir jo tilnærma heile tida, har hørt at dei skal bli tilnærma heilt til dei blir eitt språk, men veit ikkje om det stemmer.

Eg husker også ein diskusjon om skole/skule her, ordboka mi i Firefox godtar både skole og skule, så eg veit ikkje heilt kva eg skal tru.

Her er diskusjonen om skule/skole, fann han med eit kjapt søk. :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914767

Endret av Svinat
Lenke til kommentar

Jo, du seier noe der. Eg skriv nynorsk på den måten som er mest lik dialekten min. Det er jo det som er naturlig når du skriv sidemål, i det minste for meg. Muligheita til å skrive fleire forskjellige variantar er jo ganske nyttig om du tenker slik.

Lenke til kommentar

Dette høyrast spanande ut! No har jo eg gått glipp av dei fyrste par ukane allereie, men vi får sjå kor lenge eg hold ut :D Truleg kom eg til å gje opp midt i ei oppheita debatt når eg skriv ei sidelang post om om global oppvarming eller innvandrarar i Politikk og samfunn :p

Eigentleg har eg alltid hatt litt lyst til å gå over til nynorsk, men då "dialekten" eg snakkar likevel ligg nærare bokmål enn nynorsk virkar det litt meiningslaust...

Dette høyrast spanande ut! No har jo eg gått glipp av dei fyrste par ukane allereie, men vi får sjå kor lenge eg hold ut :D Truleg kom eg til å gje opp midt i ei oppheita debatt når eg skriv ei sidelang post om om global oppvarming eller innvandrarar i Politikk og samfunn :p

Eigentleg har eg alltid hatt litt lyst til å gå over til nynorsk, men då "dialekten" eg snakkar likevel ligg nærare bokmål enn nynorsk verkar det litt meiningslaust...

Lenke til kommentar
Å føle seg som Knut Nærum nå vel vere utrulig kult? :D

Heller tvert imot. Dette blir en hard måned. Har gått til innkjøp av blazer og snadde for å gjøre inntrykket komplett.

Aner ikke hvorfor. Føler meg som en komplett idiot når jeg skriver bokmål. No pun intended...

Lenke til kommentar

Isj, eg glemmar alltid å skrive på nynorsk på dei andre forumane...

Eg føler heilt at eg blir ein ny person eg også, når eg skifter mål. Eg ville til eksempel aldri ha skrive "Isj" på bokmål :D , men det føltes berre så riktig på nynorsk. Eg klarar liksom ikkje å ta meg sjølv heilt seriøst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...