Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No har eg nøla ei stund, men eg trur nesten eg må slå meg med på dette. Eg skriv bokmål til vanleg, og skal no prøve så godt eg kan å skrive på nynorsk, så framt eg ikkje gløymar det. Eg er ikkje så veldig stødig i nynorsk, så rett meg gjerne!

:)

Lenke til kommentar

Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokon dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk siden ungdomskulen, så burde vel gjere noke for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet.

 

Følar meg som ein tulling når eg skrivar nynorsk. :p Nokon ganger blir det berre bokmål, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdriva.

 

edit: typoarar

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokon dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk siden ungdomskulen, så burde vel gjere noke for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet.

 

Følar meg som ein tulling når eg skrivar nynorsk. :p Nokon ganger blir det berre nynorsk, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdriva.

 

||

||

\/

 

Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokre dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk sidan ungdomskulen, så eg burde vel gjere noko for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet.

 

Følar meg som ein tulling når eg skriv nynorsk. :pNokre gongar blir det berre nynorsk, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdrive.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...