Badmintonball Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) edit: så bra at eg starta det heile med å seie "jeg er med". Men no er det nynorsk altså, for alle penga! Bra ide folkens! Endret 2. mai 2008 av Badmintonball Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Eg er med! Eg skriv til vanleg bokmål. Eg går i 9. klasse, og vi hadde nesten ikkje nynorsk i fjor, så det er ganske nytt for meg. Men eg skal gjere så godt eg kan. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 I'm in! Eg er med! Genial utfardring. (utfordring??) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 @yackup: Det skal vere til i staden for tel i signaturen din. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eg vurderar og byrje med dette, far min snakkar nynorsk, slekta frå den kanten har nynorsk som hovudmål Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ingen andre enn meg som kunne tenke seg å skrive bokmål? Kom igjen da, nynorskfolk, jeg vet dere er der! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nokon som kan ta ein sjekk på signaturen min og luke ut feil? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Yepp, gidder er feilbøying. å gidde, gidd, gadd, har ehh... gudde? Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Aha. Takk. Eg føler at eg ikkje heilt klarer å følge dette. Har skrevet fleir innlegg på bokmål. Men, men. Eg får øving uansett. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Meir om verbet «å gidde» her. Skjønte ikkje mykje av det, så nokon andre får skrive kva det siste er. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er gidde, gidd(er), gadd, har gidde. Men på slike verb er det også vanleg med ein "giddi-form" som alternativ. feks har kome/komi Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 «Eg har gidde å tatt utfordringa.» <-- Slik? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 «Å» kun foran verb i infinitiv. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er det bare min signatur (ikkje heile, men tekst med link til denne tråden og noken andre ord) som har forsvunne? Kan ein moderator ha endra den? Eg kan ikkje huske å ha gjere det ... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 No har eg nøla ei stund, men eg trur nesten eg må slå meg med på dette. Eg skriv bokmål til vanleg, og skal no prøve så godt eg kan å skrive på nynorsk, så framt eg ikkje gløymar det. Eg er ikkje så veldig stødig i nynorsk, så rett meg gjerne! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokon dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk siden ungdomskulen, så burde vel gjere noke for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet. Følar meg som ein tulling når eg skrivar nynorsk. Nokon ganger blir det berre bokmål, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdriva. edit: typoarar Endret 6. mai 2008 av Blackslash Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokon dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk siden ungdomskulen, så burde vel gjere noke for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet. Følar meg som ein tulling når eg skrivar nynorsk. Nokon ganger blir det berre nynorsk, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdriva. || || \/ Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokre dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk sidan ungdomskulen, så eg burde vel gjere noko for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet. Følar meg som ein tulling når eg skriv nynorsk. Nokre gongar blir det berre nynorsk, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdrive. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er lovleg å bruke "noe" og "noen" når ein skriv nynorsk, så slipp vi alt styret med nokre og nokon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå