4588pkdkrikue5c Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Men då er det berre å praktisere. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Lyt ein nytta høgmål her? Eg undrast, men freistar no okke som. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg gir herved opp, og går tilbake til bokmål. Går så lang tid mellom hver gang jeg bruker forumet nå, at jeg glemmer å skrive nynorsk. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Sjølvsagt vil eg det! :] Eg skriv alt ei del nynorsk no, noko som har skoti fart tykjer eg. For eg vil seie at eg no liker mykje betre å nytte målet, men ein har lang veg å gå før ein kan namne seg sjølv ein god målbrukar. Dette opplegget synest eg er raust bra! Me skuleungdom har bra av å sjå målet nytta og å nytte det sjølv fleire stader enn i skulen. Endret 13. oktober 2009 av Askelink Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tenker jeg og hiver meg på utfordringen. Dette blir min siste post på bokmål. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Frå og med no vil eg bruke nynorsk i staden for bokmål. Eg ønskjer å bli betre på å skrive nynorsk. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Bleh. Jeg orker ikke bryet med å skrive nynorsk lenger. Den ekstra jobben er ikke verdt strevet. Edit: Etter å ha lest førstepost var jeg faktisk aldri offisielt med da jeg ikke sendte PM. Endret 16. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Still going strong her. Eller? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har vært med siden starten og kommer til å fortsette med det til verden går under. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Har faktisk eit nynorsk dikt som eg leste opp for klassen: Eg har eit namn, eg har ein alder, eg har ei kropp, eg har eit andtlet eg har mange kjnslar og tankar og eg veit kven foreldra mine er men eg kjennar ikkje meg sjølv eg kjennar mitt indre, men ikkje mitt ytre, difor lyt eg leite efter meg sjølv, du ler av meg for det, men gjer det ikkje, kanskje du óg, treng leite Skrivar litt nynorsk til vanleg, men er ikkje nynorsk sjølv da. Nynorsk er verdas kulaste framadspråk! Endret 15. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Kvifor ikkje. Trur eg kjem til å trenge ein ordbok før dette. EDIT: Hahaha, min første halvtime og eg har failet allereie. Skjerpings. >_< Endret 19. januar 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gågå nynorsk ordliste i nettlesaren? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ens personlige mening om hvorvidt nynorsk er nødvendig eller ikke kan man spare seg for i denne tråden Ett innlegg forsvant og tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eit innlegg som gjekk off topic vart sletta. Husk at du alltid skal respektere trådens tema. Reaksjonar på moderering tas som vanleg i form av ei personlig melding, ikkje i tråden. (Eg beklager mitt dårlige nynorsk.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå