Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!


Anbefalte innlegg

Eg innsåg i dag at Bokmål = Dansk.

Eg har hatt det i hovudet i heile dag at eg heller skulle byrje å skrive på nynorsk, og snakke det.

Nasjonalkjensla mi ligg i språket, og eg vil tale eit NORSK mål, ikkje noko ekkelt øydelagt, danskinfisert mål slik som bokmål.

Det er sant. Eg bur i nerleiken av Oslo, og eg har alltid snakka nynorsk. No vert det andre bollar!

Eg tek utfordringa.

....

Kvisleis... nei vent no litt... kvisleis er ikkje noko norsk ord.

Korleis! Korleis tek eg utfordringa? Eg skjønte det ikkje heilt :p

 

Å taka utfordringi er enkelt: du berre byrjar å skriva nynorsk.

Endret av marcusss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg trenger aldri igjen å skrive nynorsk, og feirer det således med å uttrykke et ønske om at dette prosjektet enten fører til bedre nynorskkarakterer for de involverte parter, at flere nynorskfolk prøver seg på bokmål, eller at prosjektet dør ut og jeg slipper å lese så mye halvhjertet, dårlig nynorsk på dette forumet. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Dei som vil vere med må hugse å sende meg ein PM. Det samme gjeld for dei som vil bort frå lista.

 

Eg ser at nokon har ein tendens til å gi opp. Ikkje gjer det! Då vart du ikkje betre. Eg var utruleg dårleg i starten, men no tykkjer eg det går veldig grett. Heilt gramatisk rett er det vel langt frå, men berre det å gjere det til vane, å kjenne seg komfortabel med å skrive hjelp på. Før ville eg nytte dei fire første timane på tentamen til å sjå i ordlista. No ville eg berre gått rett i gong. Kanskje slått opp nokre ord underveis, men aller helst nytta mitt eiga ordforråd.

 

Du blir betre! Ikkje gi opp. :) Lukke til vidare alle samen, eg kjem nok til å fortsette med nynorsken min her. Planen var berre ein kortare periode, men no trur eg jammen meg det er permanent!

Lenke til kommentar

Eg vil gjerne vere med på utfordringa. Eg er trøndar, så dialekta mi ligg uansett mykje nærare sidemål hell bokmål. Dessutan er eg såpass til nasjonalromantikar, at eg vil ta del i beskyttinga av nynorsken, iallefall her på foruma! Det er ikkje sikkert eg kjem til å skrive på sidemål i vår virkelege verd, men... No vert det brigde her, i det minste :)

 

Dog burde eg vel strengt tatt gitt meg i kast med dette før eg tok sidemålseksamen... :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Ifølge posten min tidligere i denne tråden (toppen av forrige side) har jeg skrevet bokmål siden 18.01.09, og jeg mener dette har gått helt greit... Nå har ikke karakteren min forandret seg noe, da jeg hadde 6 fra før, men jeg synes likevel jeg har forbedret meg. Ganske fornøyd med det... :yes:

 

Men nå, etter snart et halvt år uten nynorsk viser det seg at jeg nesten kan bokmål bedre enn nynorsk, så jeg tror det er på tide å bytte tilbake til nynorsken igjen... ;) Jeg har faktisk begynt å skrive bokmål til folk jeg kjenner på msn og lignende som også snakker bynorsk (ikke med vilje), og da er det noe som er galt. :ermm: Det kan jo hende jeg glemmer nynorsken helt... :innocent: Dessuten er de nynorsk-skrivende i kraftig mindretall her på forumet, og jeg gjør ikke akkurat situasjonen noe bedre, så herved ser jeg på denne utfordringen som gjennomført og takker for meg. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

No har eg skrive nynorsk i ein måned. Eg har ikkje merka nokon forskjell på karakterane, ettersom det er ferie no. Eg tror ikkje eg er blitt mykje betre, eg har berre blitt litt meir vant til å skrive og lese nynorsk. Eg ser det er mange andre som har tatt utfordringa og har skrive ein slags bokmål med nokre nynorske ord. Det er greit at ein ikkje kan forvente at alle kan vite forskjellen på a- og e-verb og hugse at eit ord ikkje ende på -else, men noko av det grunnleggande i nynorsk er jo å kunne bøye "å vere", å skrive "han" og ikkje "den", og å vite at det er "eg" og "ikkje".

 

Dette er sannsynligvis det siste innlegget mitt på sidemål på ein stund.

Lenke til kommentar
Vurderer nesten å melde meg ut. Eg gløymer at eg skal skrive nynorsk kvar gong eg tek til med å poste innlegg :p

 

Kva for nettlesar nyttar du? Du kan jo installere nynorsk ordbok på nettlesaren - då hugsar du å skrive nynorsk kvar gong du ser ein raud strek under eit ord. Om du har firefox kan du installere den nynorske nettlesaren du finn her.

Om du brukar

 

Eg for min del trivast ordentleg godt med å skrive nynorsk, hadde inkje problem med å tilpasse meg. :p

Eg kjem garantert til å få betre resultat på vidaregåande skule enn om eg ikkje hadde byrja med å skrive nynorsk. Faktisk likar eg det veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...