Breidablik Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får prøve å skrive litt bokmål da... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Dette har jeg gjort i flere år da Hatt nynorsk i alle år, men skriver kun bokmål eller dialekt Må nesten skrive nynorsk jeg da.. Endret 24. januar 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nynorsk burde vært bannlyst fra det norske språket. Det finnes ikke en eneste ting med nynorsk som er positivt. Men ellers en god ide for å lære det (selv om jeg ikke forstår hvorfor du noen gang skulle få bruk for det) Og jeg er jo selvfølgelig like positiv som alltid Endret 7. februar 2009 av XanderZ Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bokmål er mitt sidemål, så jeg er med Bor i en nynorskkommune, snakker tilnærmet nynorsk (altså en av de dialektene som ligner mest), og har hatt nynorsk som hovedmål i alle år. Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er med Da blir dette mitt siste innlegg på bokmål på en stund Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Koffor ikkje, det kan bli ei interresant utfording. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette trenger jeg før eksamen i mai! Så fra no av skriv eg berre nynorsk For dei som treng ei god ordbok har Universitetet i Oslo laga denne. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Eit anna tips for dei av oss som brukar Firefox er denne ordlista (eventuelt denne for dei som skifter til bokmål). Endret 5. april 2009 av simenss Lenke til kommentar
Quasir Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Eg blir gjerne med. Eg prøv meg på høgnorsk eg då, sidan eg alt kan bra dansknorsk og nynorsk etterskrift: dansknorsk meines som bokmål i høgnorsk, forresten Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Eg blir gjerne med. Eg prøv meg på høgnorsk eg då, sidan eg alt kan bra dansknorsk og nynorsk etterskrift: dansknorsk meines som bokmål i høgnorsk, forresten Har et spørsmål: Hvilken rettskrivingsreform av nynorsk er høgnorsk basert på? Skriver du med Aasens former "fjellom, visorna" og "eg gjeng, me ganga", eller holder du deg til den versjonen der det heter "visone", uten hverken kasus eller verb som bøyes i tall? Lenke til kommentar
Quasir Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Eg blir gjerne med. Eg prøv meg på høgnorsk eg då, sidan eg alt kan bra dansknorsk og nynorsk etterskrift: dansknorsk meines som bokmål i høgnorsk, forresten Har et spørsmål: Hvilken rettskrivingsreform av nynorsk er høgnorsk basert på? Skriver du med Aasens former "fjellom, visorna" og "eg gjeng, me ganga", eller holder du deg til den versjonen der det heter "visone", uten hverken kasus eller verb som bøyes i tall? Høgnorsk er ei nemning for mynstergildt nynorsk skriftmål på Ivar Aasens grunnlag. Høgnorsken som skrivegjerd kom til med verket åt Ivar Aasen, og er ikkje anna en det norske skriftmålet bygt på dei nedervde norske målføri, til skilnad frå det danske målet i Noreg Skilmerki på høgnorsk er: systematiske skrivemåtar etter Aasens typeformer bruk av norskt ordtilfang, få lånord frå norskdansk skrifttradisjon norsk segjemåte open for nyord av norskt målto. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Eg er med, utan tvil. Blir nok ein del skrivefeil, men det får gå. Nynorsk er eit nydeleg språk! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skriv meg opp på lista! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 EG har heilt gløymd dette. Det skal ikkje skje igjen! Frå no av skal eg berre skriva nynorsk her på diskusjon.no Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Skal snart ha tentamen i norsk sidemål, så skriv meg opp! Selv om jeg er fascinert av høgnorsk, så tror jeg at jeg må holde meg til den "lovlige" nynorsken, men det kommer til å bli en del høgnorske klammeformer. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eg tek utfordringa. Eg starter fra og med mandag. Eg skal til Bodø nå. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eg er med. Men er redd det kan bli mange skrivefeil av dette, lenge sia eg har skrive på nynorsk! Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Har skrevet nynorsk ei god stund no, men har aldri tatt initiativ til å bli med på denne utfordringa. No tar eg det, og seier: Skriv meg opp! Er det juks med ordbok i nettlesar? Eg synas det kan vere greit / lurt å ha i starten, slik at ein kjem inn i det nye skriftspråket. Ordbok for Mozilla Firefox Endret 24. april 2009 av JarlG Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eg innså i dag at Bokmål = Dansk. Eg har hatt det i hovudet i heile dag at eg heller skulle byrje å skrive på nynorsk, og snakke det. Nasjonalføylinga mi ligg i språket, og eg vil tale eit NORSK mål, ikkje noko ekkelt øydelagt, danskinfisert mål slik som bokmål. Det er sant. Eg bur i nerleiken av Oslo, og eg har alltid snakka nynorsk. No vert det andre bollar! Eg tek utfordringa. .... Kvisleis... nei vent no litt... kvisleis er ikkje noko norsk ord. Korleis! Korleis tek eg utfordringa? Eg skjønte det ikkje heilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå