Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Eg blir gjerne med. Eg prøv meg på høgnorsk eg då, sidan eg alt kan bra dansknorsk og nynorsk

 

etterskrift: dansknorsk meines som bokmål i høgnorsk, forresten

 

Har et spørsmål: Hvilken rettskrivingsreform av nynorsk er høgnorsk basert på? Skriver du med Aasens former "fjellom, visorna" og "eg gjeng, me ganga", eller holder du deg til den versjonen der det heter "visone", uten hverken kasus eller verb som bøyes i tall?

Lenke til kommentar
Eg blir gjerne med. Eg prøv meg på høgnorsk eg då, sidan eg alt kan bra dansknorsk og nynorsk

 

etterskrift: dansknorsk meines som bokmål i høgnorsk, forresten

 

Har et spørsmål: Hvilken rettskrivingsreform av nynorsk er høgnorsk basert på? Skriver du med Aasens former "fjellom, visorna" og "eg gjeng, me ganga", eller holder du deg til den versjonen der det heter "visone", uten hverken kasus eller verb som bøyes i tall?

 

 

Høgnorsk er ei nemning for mynstergildt nynorsk skriftmål på Ivar Aasens grunnlag. Høgnorsken som skrivegjerd kom til med verket åt Ivar Aasen, og er ikkje anna en det norske skriftmålet bygt på dei nedervde norske målføri, til skilnad frå det danske målet i Noreg

 

Skilmerki på høgnorsk er:

 

systematiske skrivemåtar etter Aasens typeformer

bruk av norskt ordtilfang, få lånord frå norskdansk skrifttradisjon

norsk segjemåte

open for nyord av norskt målto.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg innså i dag at Bokmål = Dansk.

Eg har hatt det i hovudet i heile dag at eg heller skulle byrje å skrive på nynorsk, og snakke det.

Nasjonalføylinga mi ligg i språket, og eg vil tale eit NORSK mål, ikkje noko ekkelt øydelagt, danskinfisert mål slik som bokmål.

Det er sant. Eg bur i nerleiken av Oslo, og eg har alltid snakka nynorsk. No vert det andre bollar!

Eg tek utfordringa.

....

Kvisleis... nei vent no litt... kvisleis er ikkje noko norsk ord.

Korleis! Korleis tek eg utfordringa? Eg skjønte det ikkje heilt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...