superted81 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva andre folk gjør på div sentere er vel strengt tatt ett fett?? Der jeg trener finnes det folk som lukter dritt, klær seg rart og går rett utenfor etter 20 min på sykkel for å ta seg en røyk... Er ikke spesielt glad i noe av det men bryr meg heller ikke nevneverdig mye! Hva folk gjør med kroppen sin er helt likegyldene for min del så lenge de ikke er i familie, nære venner eller prøver, som i dette tilfellet og prakke på andre (i verste fall da lett påvirkelige) tullet sitt... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det kan være greit å skille mellom personlig bruk, og aktiv rekkrutering. Jeg er enig med de her inne som er provoserte av langere som prøver og rekkrutere folk, men da mener jeg også at de bør ta et ansvar å gjøre noe om de oppdager slik aktivitet. At man ser det, og så glemmer det helt til man kommer hjem foran dataen, og så skriver en hissig post om det gjør ikke noe bedre. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nope, bare blitt tilbudt melanotan, men det er vel strengt tatt like ille. Like ille? :!: Vet du en gang hva melanotan er? Det er et hormon som produserer melanon i kroppen noe som fører til at du blir brunere og får mer resistanse mot solen noe som kan føre til at noen som brukere dette som har ganske hvit hud og er utsatt for hudkreft ikke blir like utsatt for hudkreft. Det er utviklet for å forebygge hudkreft og langt fra så farlig som misbruk av anabole steroider. Lidskjalv: Hva er det som får deg til å tro at folk som bruker steroider er dårligere personer enn deg? Greit nok at du aldri kunne tenkt å bruke det selv, men hva får deg til å tro at du er en så mye bedre person enn en som bruker steroider? Selv har jeg ikke noe imot folk som bruker steroider, de får jo lov til å gjøre hva de vil med kroppen sin. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det kan være greit å skille mellom personlig bruk, og aktiv rekkrutering.Jeg er enig med de her inne som er provoserte av langere som prøver og rekkrutere folk, men da mener jeg også at de bør ta et ansvar å gjøre noe om de oppdager slik aktivitet. At man ser det, og så glemmer det helt til man kommer hjem foran dataen, og så skriver en hissig post om det gjør ikke noe bedre. enig med deg her, isteden for å komme med gloser i hytt å pine på ett forum, kan du vel ta det opp med ledelsen på treningsenteret, si det til de eller bare gi f... hva andre gjør med kroppen sin er vel ett fett for andre....men rekrutering av småunger som ikke vet hva de egnetlig tar er rimelig uetisk.. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Like ille? :!: Vet du en gang hva melanotan er? Det er et hormon som produserer melanon i kroppen noe som fører til at du blir brunere og får mer resistanse mot solen noe som kan føre til at noen som brukere dette som har ganske hvit hud og er utsatt for hudkreft ikke blir like utsatt for hudkreft. Det er utviklet for å forebygge hudkreft og langt fra så farlig som misbruk av anabole steroider. Tja, som sagt.. Hormon eller prohormon for å bli brun, eller for å bli svær.. Ser ikke forskjellen. Hvis man ikke føler at man bryter en terskel ved å bestille et suspekt stoff over nettet, som man faktisk ikke er 100% sikker på hva er, for så å begynne å skyte dette i seg i daglige doser med sprøyte, så kan jeg umulig se for meg at man har noen reservasjoner mot doping heller. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skal selv begynne med Melanotan denne uken når han som jeg skal kjøpe fra får det inn, kan ikke bli så brun som jeg har lyst til å bli naturlig derfor føler jeg at dette kan hjelpe meg en del her. Kommer jeg til å begynne med doping? Nei... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Like ille? :!: Vet du en gang hva melanotan er? Det er et hormon som produserer melanon i kroppen noe som fører til at du blir brunere og får mer resistanse mot solen noe som kan føre til at noen som brukere dette som har ganske hvit hud og er utsatt for hudkreft ikke blir like utsatt for hudkreft. Det er utviklet for å forebygge hudkreft og langt fra så farlig som misbruk av anabole steroider. Tja, som sagt.. Hormon eller prohormon for å bli brun, eller for å bli svær.. Ser ikke forskjellen. Hvis man ikke føler at man bryter en terskel ved å bestille et suspekt stoff over nettet, som man faktisk ikke er 100% sikker på hva er, for så å begynne å skyte dette i seg i daglige doser med sprøyte, så kan jeg umulig se for meg at man har noen reservasjoner mot doping heller. må vel være dagens dummeste uttalese, dette er ikke noe prestasjonsfremmede stoff, å sammenligne det med doping er som å si at kretin er steroider... Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Å sammenligne melatonan med f.eks testosteron er ingen dårlig sammenligning, i og med at begge deler er hormoner som injiseres i kroppen, og påvirker noen av de samme systemene i kroppen (kjønnsdrift f.eks). Det kan også tenkes at noen steroider er mindre farlige enn melatonan, i og med at man faktisk vet hvilke bivirkninger man kan forvente. Melatonan er et nytt stoff som ikke har blitt 100% kartlagt enda. Selv så mener jeg at det er bedre å ha lys hud, enn brun med mange føflekker. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Alle får ikke masse føflekker av melanotan, det er et fåtall med grunnlag for føflekker dette pleier å skje med og de har som regel en veldig høy hudtype fra før av. Selv har jeg ikke annlegg for føflekker, har 4 til sammen over hele kroppen og de er på lårene. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Å sammenligne melatonan med f.eks testosteron er ingen dårlig sammenligning, i og med at begge deler er hormoner som injiseres i kroppen, og påvirker noen av de samme systemene i kroppen (kjønnsdrift f.eks). Det kan også tenkes at noen steroider er mindre farlige enn melatonan, i og med at man faktisk vet hvilke bivirkninger man kan forvente. Melatonan er et nytt stoff som ikke har blitt 100% kartlagt enda. Selv så mener jeg at det er bedre å ha lys hud, enn brun med mange føflekker. Hvis du regner ett 23 år gammelt produkt for nytt stoff så... Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nope, bare blitt tilbudt melanotan, men det er vel strengt tatt like ille. Like ille? :!: Vet du en gang hva melanotan er? Det er et hormon som produserer melanon i kroppen noe som fører til at du blir brunere og får mer resistanse mot solen noe som kan føre til at noen som brukere dette som har ganske hvit hud og er utsatt for hudkreft ikke blir like utsatt for hudkreft. Det er utviklet for å forebygge hudkreft og langt fra så farlig som misbruk av anabole steroider. Lidskjalv: Hva er det som får deg til å tro at folk som bruker steroider er dårligere personer enn deg? Greit nok at du aldri kunne tenkt å bruke det selv, men hva får deg til å tro at du er en så mye bedre person enn en som bruker steroider? Selv har jeg ikke noe imot folk som bruker steroider, de får jo lov til å gjøre hva de vil med kroppen sin. Det er vel ikke så unaturlig at man mener folk som driver med doping, enten i form av stereoider, eller narkotikum kanskje ikke nødvendigvis er noe dårligere, men kanskje ikke så "smarte"? Jeg mener jo at jeg som er dopsfri på mer eller mindre alle måter (les: dop = ulovlig) er et bedre menneske i den forstand at jeg holder meg unna ulovlige substanser... Er jo tross alt en grunn til at det er ulovlig! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det er faktisk ikke ulovlig å bruke steroider Folk får gjøre som de vil, så lenge det er voksne folk som vet hva de driver med. Dersom de konkurrerer i noen form for testet idrett derimot er det moralsk forkastelig å ta dop. Endret 14. mai 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg mener jo at jeg som er dopsfri på mer eller mindre alle måter (les: dop = ulovlig) er et bedre menneske i den forstand at jeg holder meg unna ulovlige substanser... Er jo tross alt en grunn til at det er ulovlig! Du er på ingen måte et bedre menneske enn noen som helst, så ikke ta deg selv så høytidelig. Og som Geir M sa, er det faktisk ikke ulovlig å bruke steroider i Norge. Det er kun import og salg som er forbudt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nope, bare blitt tilbudt melanotan, men det er vel strengt tatt like ille. Like ille? :!: Vet du en gang hva melanotan er? Det er et hormon som produserer melanon i kroppen noe som fører til at du blir brunere og får mer resistanse mot solen noe som kan føre til at noen som brukere dette som har ganske hvit hud og er utsatt for hudkreft ikke blir like utsatt for hudkreft. Det er utviklet for å forebygge hudkreft og langt fra så farlig som misbruk av anabole steroider. Lidskjalv: Hva er det som får deg til å tro at folk som bruker steroider er dårligere personer enn deg? Greit nok at du aldri kunne tenkt å bruke det selv, men hva får deg til å tro at du er en så mye bedre person enn en som bruker steroider? Selv har jeg ikke noe imot folk som bruker steroider, de får jo lov til å gjøre hva de vil med kroppen sin. Det er vel ikke så unaturlig at man mener folk som driver med doping, enten i form av stereoider, eller narkotikum kanskje ikke nødvendigvis er noe dårligere, men kanskje ikke så "smarte"? Jeg mener jo at jeg som er dopsfri på mer eller mindre alle måter (les: dop = ulovlig) er et bedre menneske i den forstand at jeg holder meg unna ulovlige substanser... Er jo tross alt en grunn til at det er ulovlig! nå er det ikke ulovelig da, mye av det er og blir brukt innen legesammenheng... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 nå er det ikke ulovelig da, mye av det er og blir brukt innen legesammenheng... I praksis er det jo ulovlig fordi det er ulovlig å kjøpe\selge så for å lovlig kunne bruke det må du ha gjort noe ulovlig for å få tak i det. Tror det er få som deler ut AS gratis for å si det sånn, må isåfall bli de som gir "smaksprøver" for å selge mer. Blir litt som hjemmebrent som man hadde lov å oppbevare men ikke drikke, selge eller lage for noen år siden. Jeg mener at enten burde det bli helt ulovlig i alle former eller helt lovlig, ikke slik det er idag med en inkonsekvent lovgiving. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå snakker jeg om personer som får dette i form av legemiddel,av legen testoseron og veksthormoner blir faktisk gitt ut, men ikke i mengder som gir en anabol effekt.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå snakker jeg om personer som får dette i form av legemiddel,av legen testoseron og veksthormoner blir faktisk gitt ut, men ikke i mengder som gir en anabol effekt.. Men han du svarte på snakket ikke om det i den sammenhenget. Såklart er ikke noe ulovlig når du får det fra legen, men tror de færreste som trener på et studio har fått det fra legen sin. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Han sa bare det var ulovlig, uten noen forbehold Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Andre med tilsvarende historier? Hisotrier? Kaller du det du skrev en historie? Det eneste jeg så var en tekst med en hel masse banneord rundtomkring hvor du slo fra deg skriftlig mot en person som verken kan snakke for seg eller se hva du skriver. Ok, så han tilbudte deg steroider, og du sa nei. Big deal igrunn... Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sa du dette rett i trynet hans eller er turte du ikke? Hvorfor slo du han ikke rett ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå