Lidskjalv Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Til deg rasshølet av en forvokst drittunge som mente du hadde sett meg mange ganger på treningssenteret og ville selge meg sprøyter med boler. Dopet ditt kan du holde for deg selv din jævla taper. JEG trener uten den dritten, og skal heller trene i 50 år uten fremgang, heller enn å engang vurdere å falle ned på ditt nivå! Det er vi som som er rene og vi som er mange. Treningssenteret er vårt, og sånne som du er det forhåpentligvis få av. Men dere er der og det irriterer meg. Det er vi ekte treningsentusiaster som er de sanne sterke. Dere doptryner er kanskje sterke i nuet, men fanden dere er noen forbanna sveklinger mentalt. Takk skal du faen meg ha for å ha ødelagt en del av treningen min med å prøve å trekke meg inn i dine skitne bedrifter. Vær glad jeg ikke vet hva du heter. Da hadde jeg garantert deg at kortet ditt ikke hadde virket neste pumpeøkt. Takk. Andre med tilsvarende historier? Endret 23. april 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nope, bare blitt tilbudt melanotan, men det er vel strengt tatt like ille. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 De parasittene er der. Men de er ikke lett å få øye på. Og de ødelegger mye for de som føler ekte glede ved å trene. Og lusker rundt etter offer så de kan pushe preparatene sine på. Det irriterer meg grenseløst at de tydeligvis går og rekognoserer på selve treningssenteret. Jeg stemmer for å innføre blodprøve for alle medlemmer for å få preparat misbrukerne vekk fra sentrene. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg stemmer for å innføre blodprøve for alle medlemmer for å få preparat misbrukerne vekk fra sentrene.Ville nok gitt sentrene mindre popularitet. Helt på tryne spør du meg. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Enig i at doping er sykt dumt og helt enig i at jeg heller ville trent 50 år uten fremgang en doping. Doping er ikke en gang en mulighet. Syntes allikevel det er utrolig ille med folk som går og antar at andre er dopa uten noen som helst form for bevis etc. Og sikkert mange som kommer til å si at det er et eget valg etc, men at folk doper seg er med på å gi styrketrening et negativt image, skaper bare uhygge på sentrene og er juks. Endret 23. april 2008 av White Fox Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Personlig har jeg ikke noe problem med at folk doper seg. Som White Fox sa, at det er deres egen kropp, og jeg synes skal få styre på så mye de bare vil. At doping bare gir styrkeidrett et dårlig rykte er bare tull, det finnes doping innenfor alle idrettsgrener. Litt av grunnen til at jeg ikke bryr meg nevneverdig om folk som doper seg er ganske enkelt fordi jeg sidestiller meg ikke med dem. I mine øyner driver de med en helt annen idrett enn meg selv, de doper seg jo! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Ser absolutt ikke problemet jeg heller. Kjenner flere på min alder som doper seg. Det er deres valg, og har ingen effekt på hva jeg gjør. Hvis du spør meg om hva jeg synes om dop, vil jeg si at det er helt på trynet for meg å bruke det. Det kommer aldri til å bli et alternativ. Jeg har imidlertid respekt for de som velger å ta det, så lenge de ikke er fjortiser som har trent 2 uker og ikke har den smaleste ide om hva det utsetter seg selv for. Endret 23. april 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg stemmer for å innføre blodprøve for alle medlemmer for å få preparat misbrukerne vekk fra sentrene.Ville nok gitt sentrene mindre popularitet. Helt på tryne spør du meg. Du mener at dopinger er helt på trynet antar jeg. Ikke at vi burde holde treningssentrene fri for narkotikamisbrukere? Personlig har jeg ikke noe problem med at folk doper seg. Som White Fox sa, at det er deres egen kropp, og jeg synes skal få styre på så mye de bare vil. At doping bare gir styrkeidrett et dårlig rykte er bare tull, det finnes doping innenfor alle idrettsgrener. Litt av grunnen til at jeg ikke bryr meg nevneverdig om folk som doper seg er ganske enkelt fordi jeg sidestiller meg ikke med dem. I mine øyner driver de med en helt annen idrett enn meg selv, de doper seg jo! Da kan de skyte sprøytene sine hjemme, og trene hjemme også. Ikke renne ned vanlige treningssentre, der vanlige mentalt friske mennesker trener, på jakt etter kunder å rekruttere til langerkriminaliteten sin. Pushing, salg og misbruk av illegale treningspreparater er sidestilt med bruk, besittelse og omsetning av heroin. De er treningssentrenes ugress og bør lukes vekk med alle midler. Endret 23. april 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Ser absolutt ikke problemet jeg heller. Kjenner flere på min alder som doper seg. Det er deres valg, og har ingen effekt på hva jeg gjør. Hvis du spør meg om hva jeg synes om dop, vil jeg si at det er helt på trynet for meg å bruke det. Det kommer aldri til å bli et alternativ. Jeg har imidlertid respekt for de som velger å ta det, så lenge de ikke er fjortiser som har trent 2 uker og ikke har den smaleste ide om hva det utsetter seg selv for. Da ser du heller ikke problemet med at erfarne drittsekker prøver å pushe dritt på andre og gjerne yngre utøvere? Er det sånn det skal være? Er det helt greit med presset de kyniske pusherene driver med for en tjene å tjene seg rik eller å finansiere sitt eget misbruk? Hva hvis det var dine barn som fikk tilbudet? Endret 23. april 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg stemmer for å innføre blodprøve for alle medlemmer for å få preparat misbrukerne vekk fra sentrene.Ville nok gitt sentrene mindre popularitet. Helt på tryne spør du meg. Du mener at dopinger er helt på trynet antar jeg. Ikke at vi burde holde treningssentrene fri for narkotikamisbrukere? Når ble anabole steroider narkotika? Ro deg ned, og ikke post i affekt Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 De begynner snart med dopingtester der jeg trener, vet om endel som ryker ut da. På en måte bra da spesielt mange unge gutter som knapt nok har trent bruker dette der jeg bor. dessverre blitt sånn på den lokale videregående skolen, utrolig mange som ikke er ferdige med puberteten engang som boler. Samtidig som enkelte er dyktige selgere og pusher på folk alt mulig rart. Jeg kan forstå at noen som etter flere år med hardtrening og stagnering kan bli fristet, men når de begynner å pushe dette på ungdom som ikke er utvokst og i tillegg deltar i organisert idrett mister jeg helt respekten for slike. For meg og mine nærmeste venner er all form for doping ikke et alternativ, alt skal skje uten doping, uten utstyr og uten masse fancy kosttilskudd, men oss om det Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Personlig har jeg ikke noe problem med at folk doper seg. Som White Fox sa, at det er deres egen kropp, og jeg synes skal få styre på så mye de bare vil. At doping bare gir styrkeidrett et dårlig rykte er bare tull, det finnes doping innenfor alle idrettsgrener. Litt av grunnen til at jeg ikke bryr meg nevneverdig om folk som doper seg er ganske enkelt fordi jeg sidestiller meg ikke med dem. I mine øyner driver de med en helt annen idrett enn meg selv, de doper seg jo! Det er jo ikke tull at doping gir styrkeidrett dårlig rykte. Han mente nok ikke at BARE styrkeidrett lider av dopingproblemer. På lik linje med all annen idrett så trekker doping det nedover mot søla. Selvom jeg egentlig driter i hva andre gjør meg seg og sitt, synes jeg det er helt latterlig og teit. Ikke bare fordi det går utover de selv, men fordi hver gang en ny begynner øker sjansen for at noen andre skal begynne. Mange dumme og usikre ungdommer kan lett forlokkes når de ser sin enorme dophelt ha kroppen de har lyst på. Og jo, det problemet er nok større i styrkeidrett, enn hva det er i annen idrett; så tull er det nok langt ifra. Tar du 1000 17årige fotballspillere, og 1000 17årige treningssentergutter er nok sjansen for å finne noen som bruker dop større blant sistnevnte. Dog helt udokumentert, og bare en antakelse fra min side som for meg virker sannsynlig. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er ganske liberal så folk for dope seg så mye de vil for min del, og ta konskvensene selv. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da kan de skyte sprøytene sine hjemme, og trene hjemme også. Ikke renne ned vanlige treningssentre, der vanlige mentalt friske mennesker trener, på jakt etter kunder å rekruttere til langerkriminaliteten sin. Pushing, salg og misbruk av illegale treningspreparater er sidestilt med bruk, besittelse og omsetning av heroin. De er treningssentrenes ugress og bør lukes vekk med alle midler. Jeg trener på en styrkeløft-klubb og har alltid gjort det. Der hvor jeg trener er ikke doping et diskusjons-tema engang, så lite aktuelt er det. Det jeg vil si er at jeg har aldri opplevd at folk "pusher" eller "dealer" eller hva det måtte være. Men det kan ikke være så vanskelig å be dem om og slutte med hva de gjør, evt. Ta kontakt med betjeningen på senteret og be dem ta seg av det. Og jo, det problemet er nok større i styrkeidrett, enn hva det er i annen idrett; så tull er det nok langt ifra. Tar du 1000 17årige fotballspillere, og 1000 17årige treningssentergutter er nok sjansen for å finne noen som bruker dop større blant sistnevnte. Dog helt udokumentert, og bare en antakelse fra min side som for meg virker sannsynlig. Her sammenligner du en idrett med det og trene på et studio, i mine øyner blir det feil. En person som driver en bestemt idrett, er også underlagt en forbund, Norges Fotballforbund i dette tilfellet, mens en gutt som pumper jern på Elixia eller SATS e.l. er ikke underlagt noe forbund. Jeg vet ikke hvilke avtaler man inngår med slike studioer, og hvilken begrensning disse legger på bruk av ulike preparater, men så lenge de ikke sier noe om dette kan man heller ikke sammenligne trening på et senter med en idrett. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nope, bare blitt tilbudt melanotan, men det er vel strengt tatt like ille. Melanotan e et selvbrunings produkt.. Ikkje noe steoride greier Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nope, bare blitt tilbudt melanotan, men det er vel strengt tatt like ille. Melanotan e et selvbrunings produkt.. Ikkje noe steoride greier Tja.. Hormoner eller lignende man kjøper på det illegale marked og setter i kroppen med sprøyter.. Vil si man krysser samme terskel ved å bruke det ene eller det andre. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Folk kan dope seg for min del. Men jeg kommer aldri til å gjøre det selv. Hva faen er vitsen med å oppnå noe i trening når du vet du har juksa? Det blir som i gamle dager når jeg runna Starcraft med "Power overwhelming" og "Show me the money". Greit, du blir kanskje sterkere, men trening er for faen en hobby. Kjenner noen som boler. De får kose seg med bolet sitt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lidskjalv: kommer helt klart fram at du er profesjonell bodybuilder og føler deg presset ut av toppsjiktet på grunn av doping. Ingen i verden kan irritere seg så mye over å bli tilbudt dop. folk må få gjøre som de selv vill med kroppen sin. jeg vil heller bli tilbudt bol enn at en telefonselger ringer meg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva er problemet med å bare si "nei takk" og fortsette treningsøkta? Jeg hadde hvertfall gjort det slik. Er nok ingen som tilbyr slikt der jeg trener nå, men jeg vet om et par stk selv der som antakeligvis bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå