Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, skjønner deg veldig godt.Hvor lenge har dere vært sammen nå (orker ikke bla så mye, unnskyld )? Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca. et år, og er litt mer ærlig når det kommer til evt. feil og mangler jeg oppdager på henne nå, har en tendens til å være litt for ærlig om det jeg tenker. Noen gutter har ekstremt vanskelig for å ta til seg det andre sier, men det er dårlig gjort at han ikke gjør noe når du går så langt som du gjør. Har du hatt sex med andre enn ham? Vi har vært sammen i 16 snart 17 måneder. Jeg har hatt en partner før han, men ikke lenge og det vet han. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 It takes two to tango. Hvis den ene vil danse tango mens den andre danser disco så blir det litt feil. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 It takes two to tango. Hvis den ene vil danse tango mens den andre danser disco så blir det litt feil. Det er det som er problemet, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det! Hva skal man gjøre med en som er ufølsom og egoist i sengen da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis man er ufølsom og egoist i senga er det stor mulighet for at man er nettopp ufølsom og egoistisk. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en slik jente i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis man er ufølsom og egoist i senga er det stor mulighet for at man er nettopp ufølsom og egoistisk. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en slik jente i alle fall. Men han er ikke det ellers, bare under sex Jeg vil ha han, ingen andre. Men jeg kunne virkelig ønske han ville "elske" med meg ikke pule meg som en hore på byn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen gutter er nok bare sånn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sånn utenom sex er han veldig dårlig til å vise følelser. Og hva slags følelser viser han når dere har sex? Etter hva jeg har lest lukter det muffens her, noe jeg tror trådstarter er fullt klar over. Jeg hadde heller ikke klart å være i et forhold som trådstarter beskriver. Å inngå kompromiss i et forhold er nokså normalt men dette du beskriver kan knapt kalles et kompromiss. Om det er så ille som du beskriver vil jeg gå så langt som å karakterisere det hele som destruktivt. Hvor lenge har du hatt depresjoner? Har det blitt bedre eller verre det siste halvåret? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sånn utenom sex er han veldig dårlig til å vise følelser. Og hva slags følelser viser han når dere har sex? Etter hva jeg har lest lukter det muffens her, noe jeg tror trådstarter er fullt klar over. Jeg hadde heller ikke klart å være i et forhold som trådstarter beskriver. Å inngå kompromiss i et forhold er nokså normalt men dette du beskriver kan knapt kalles et kompromiss. Om det er så ille som du beskriver vil jeg gå så langt som å karakterisere det hele som destruktivt. Hvor lenge har du hatt depresjoner? Har det blitt bedre eller verre det siste halvåret? Han viser ingen følelser under sex, det eg egetlig bare å komme til sexen, at han får orgamse og så ferdig. Ja, depresjonene har blitt verre det siste måndene ja, men det har egentlig ikke noe med sexen å gjøre, jeg drar ikke den med inn i det. Men jeg blir sefølgelig usikker på kroppen min og meg selv når vi har sex når han ikke viser noe interesse av å kose og ha forspill med meg i det heletatt, og gjør det på trass. Jeg tvinger han ikke til sex, det er noe han vil selv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Og hva slags følelser viser han når dere har sex?Etter hva jeg har lest lukter det muffens her, noe jeg tror trådstarter er fullt klar over. Hvor lenge har du hatt depresjoner? Har det blitt bedre eller verre det siste halvåret? Hva er det du tror jeg skuler da? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Dette er MIN oppfatning av denne tråden/problemstillingen: Du først skriver i håp om at andre også har det slik som du har det. Dette ser jeg allerede fra det første innlegget ditt der du "har hørt det er maange jenter som også har det sånn". Når vi derimot, forteller deg at dette ytterst sjelden forekommer i forhold (hvertfall våre forhold), går du i forsvar for typen din, fordi du elsker ham. Om typen din har problemer med selvtilliten sin er dette en forklaring, men ikke en unnskyldning for oppførselen hans. Alle har muligheten til å gjøre egne valg, jobbe med seg selv og alle bestemmer hvem de selv skal være. Du sier jo selv at du er usikker på om typen din, som du har vært sammen med i 16 måneder, liker kroppen din, så jeg har problemer med å forstå at dette ikke påvirker depresjonene dine. Men for all del, jeg har aldri hatt depresjoner selv. Har bare hatt venner med depresjoner, så jeg har aldri fått kjenne det på kroppen selv. Det med at det lukter muffens mener jeg med at det for meg virker som dette er en gjennomgående, rød strek i samlivet deres og det at du ikke får orgasmer er et av deres minste problem.. Jeg håper dere får det til Det gjør dere garantert, så lenge begge vil. Endret 23. april 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er MIN oppfatning av denne tråden/problemstillingen:Du først skriver i håp om at andre også har det slik som du har det. Dette ser jeg allerede fra det første innlegget ditt der du "har hørt det er maange jenter som også har det sånn". Ja, som aldri opplever orgasme ja. Men diskusjonen handler om noe helt annet, nemlig om meg og kjæresten min. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er MIN oppfatning av denne tråden/problemstillingen:Du først skriver i håp om at andre også har det slik som du har det. Dette ser jeg allerede fra det første innlegget ditt der du "har hørt det er maange jenter som også har det sånn". Ja, som aldri opplever orgasme ja. Men diskusjonen handler om noe helt annet, nemlig om meg og kjæresten min. Jeg lurte egentig på hva jeg skulle gjøre for å få denne orgasmen, men folk ble jo ganske forundra over at kjæresten min holdt på sånn som han gjør og det er det diskusjonen ble til. Når jeg sier maange jenter som har det sånn at de ikke får orgasme, ikke som har det sånn som meg i senga uten forspill og sånn. Skjønner? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hehe, det hele sporet kanskje litt av, ja. Her: http://www.kondomeriet.no/?aid=9072140 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hehe, det hele sporet kanskje litt av, ja. Her: http://www.kondomeriet.no/?aid=9072140 Dyre saker, litt ekkelt å bli avhengig av en sånn for å få orgasme egentlig :S men hvis det er kun det jeg kan gjøre så Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Moderator var innom og ryddet litt. Et par innlegg ble slettet da de ikke oppfylte reglene for å poste som anonym gjest som er nevnt helt øverst. Til informasjon gjelder dette ikke trådstarter da tråden omhandler både private og seksuelle forhold. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis du ikke får god sex i forholdet må du hente det et annet sted. Skaff deg en fuckbuddy! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Spørs hva en definerer som god sex, det.. God sex består ikke bare av ting som føles godt, men begjær, lek, latter,trygghet, etc. Men det finnes vel de som synes god sex er å være inni noe som er trangt nok eller å ha noe som er stort nok inni seg.... For min del er det tusen ganger viktigere at jeg begjærer og har følelser for jenta enn at hu klarer å få'n helt ned i halsen... Enkelte par har vel sånn at det er greit med en fuckbuddy, men disse varer som regel ikke mer enn et år - eller så er det par som har vært gift i ørten år og er lei hverandre, men ikke skilles pga barn,hus,etc. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kommer aldri til å slå opp, elsker han seriøst. Han elsker meg også, men det er liksom bare sexen som er kjip.Han syns seff det er fantastisk bare han får komme inn fortest mulig og at jeg skal gi han orgasmen eller han selv. Slår jo ikke opp pga sexen. Hadde han virkelig elsket deg, så hadde det ikke vært sånn Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kommer aldri til å slå opp, elsker han seriøst. Han elsker meg også, men det er liksom bare sexen som er kjip.Han syns seff det er fantastisk bare han får komme inn fortest mulig og at jeg skal gi han orgasmen eller han selv. Slår jo ikke opp pga sexen. Hadde han virkelig elsket deg, så hadde det ikke vært sånn Jeg er helt på høyde med det du sier her, men vil ikke trekke det såpass langt. Det er mange faktorer inni bildet. Hans egen selvtillit, dagsform, etc. Men det har vært et utviklende problem over 16 måneder for denne jenta, så fatter at "dagsform" blir litt vagt. Det er jo klart at en som elsker jenta ville lagt sexen mer til rette, men jeg vil ikke si at det er komplett umulig å elske noen samtidig som de ikke "gidder" gi dama si god sex. Han må dessverre skjerpe seg. Jeg er litt usikker på hvordan hun skal få det til. Det er samtidig viktig at det ikke blir kunstig. Hvorfor skal det være så vanskelig for henne å føle at hun blir satt pris på? Hvorfor skal ikke hun få lov til å føle at hun har en kropp typen virkelig elsker? Han er med på å gi dama si dårligere selvtillit, og det er ille. I mitt siste forhold la jeg faktisk merke til at jeg fikk bedre selvtillit rundt folk fordi damen min var flink med komplimenter. Jeg følte meg skikkelig "digga", en deilig følelse å gå rundt med. Det er noe jeg har savnet etter at vi slo opp. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 You know what? Du kan bedre. Hvis dette er noe som plager deg såpass mye som du viser her, så er det jo et problem, og jeg kan ikke se at dette vil vare, så hvis han ikke kan skjerpe seg, så kaster du bare bort din egen tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg