Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri hatt orgasme....!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er 18 år, har aldri hatt orgasme, ikke når jeg selv onanerer engang! Og ikke under sex.

Har lest og prøvd nesten alt.

Når jeg masserer klitorisen blir det bare nesten ekkelt, for det kiler sånn og jeg klarer ikke fortsette, og den er ikke så veldig følsom heller. Bare når jeg ligger på magen med håndflaten på klitorisen klarer jeg å oppnå en "god" følelse, men den er liksom ikke noe mer en godt.

Klarer ikke massere klitoris under sex heller, det er sånn ekkel følelse da også.

Vi har egentlig aldri noe særlig forspill, kjæresten min blir så opgitt av forspill for han vil bare inn og gjøre det som er godt for han.

Har snakket med han om det, og han sier gang på gang vi skal ha forspill, men han gjør det liksom på tvang, og da blir det ikke ekte og ikke bra heller.

Har faket et par ganger, men har sagt det til han nå at eg aldri har fått orgasme. Det er flaut, blir sprø snart.

Og nei, jeg ligger ikke å tenker kun på orgasme, jeg har nesten gitt opp, men nå er jeg lei!

Hva skal jeg gjøre? :(

Ja, har hørt det er maange jenter som sliter med det samme, men det må kunne være noe man kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah.. for et mannfolk!?

Har du leketøy? Mange må ha det som ekstrahjelp. Og det er veldig mange som er på din alder som aldri har fått orgasme.

Du må være trygg på deg selv, og utforske :)

Ta dere god tid. Kan han ikke være med på et deilig vors så snur du ryggen til helt til han tar hintet. hehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det ER noe man kan gjøre, men det avhenger av at typen din ikke ser på forspill (eller det å gi deg orgasme) som et ork.

Han gjør vel egentlig det.. Virker som han ikke orker, jeg liker å gi han nytelse og sånn, men få liksom ingenting tilbake. Men har lest at du må stå til ansvar for orgasmen din selv, og det gjør jeg jo, men får liksom ikke noe hjelp fra han.

Og hvis man ikke klarer å gi seg selv orgasme så får man det ikke under sex heller.

Lenke til kommentar
Bah.. for et mannfolk!?

Har du leketøy? Mange må ha det som ekstrahjelp. Og det er veldig mange som er på din alder som aldri har fått orgasme.

Du må være trygg på deg selv, og utforske :)

Ta dere god tid. Kan han ikke være med på et deilig vors så snur du ryggen til helt til han tar hintet. hehe.

Han sier jeg har fin kropp og sånn, men han nyter meg liksom ikke, og da får jeg egentlig bare mindre selvtillit til å fortsette også. Og jeg får liksom ikke lov å nyte kroppen hans heller, han vil ikke vise penis heller, han sier det er pga dårlig sevbilde, men vi har tross alt vært sammen i 16 månder og jeg har sett den et par ganger(sugd også).

Får heller aldri lov å suge og han vil aldri slikke meg. Og han ser på det som et ork å fingre meg og sånn, prøver helst å unngå det.

Lenke til kommentar
Han sier jeg har fin kropp og sånn, men han nyter meg liksom ikke, og da får jeg egentlig bare mindre selvtillit til å fortsette også. Og jeg får liksom ikke lov å nyte kroppen hans heller, han vil ikke vise penis heller, han sier det er pga dårlig sevbilde, men vi har tross alt vært sammen i 16 månder og jeg har sett den et par ganger(sugd også).

Får heller aldri lov å suge og han vil aldri slikke meg. Og han ser på det som et ork å fingre meg og sånn, prøver helst å unngå det.

Eh, han er ikke verdt det! Slå opp, sier nå jeg :)

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh, han er ikke verdt det! Slå opp, sier nå jeg :)

Kommer aldri til å slå opp, elsker han seriøst. Han elsker meg også, men det er liksom bare sexen som er kjip.

Han syns seff det er fantastisk bare han får komme inn fortest mulig og at jeg skal gi han orgasmen eller han selv. Slår jo ikke opp pga sexen.

Lenke til kommentar
kjæresten min blir så opgitt av forspill for han vil bare inn og gjøre det som er godt for han.

For en ego dust.

Finn deg en fyr som faktisk bryr seg om at *du* har det bra og ikke bare tenker på seg selv.

Men han er vel 'kjekk og kul' og sånn da. Mange jenter som setter det høyere enn at han faktisk bryr seg, og det er jo deres eget valg :)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Føler det er feil å gi han skylden, eg klarer jo ikke få orgasme selv, så det er jo egentlig ikke hans feil.

Har jo spilt at jeg har fått det, men har snakket masse om at jeg ikke får det så lett at vi må ha bedre forspill osv.

Har snakket med han om det hundre ganger.

For noen dager siden når vi hadde sex, så hadde vi såvidt et lite forspill der han nesten fingra meg på trass.

Og så sa jeg at jeg ville prøve ut en ny stilling, og det sa han var greit, så begyte vi med en av de vi pleier, og så skulle vi prøve den nye, da ville han ikke og blei sur og sånn, og så sa han: nå er penisen slapp, dette går ikke. Han bare klagde og sutrer, vi fikk ikke engang prøvd den. Eg blei helt fra meg og bare satt meg ved siden av han og begynte å grine. Og han bare satt der...

Lenke til kommentar

Altså.. Jeg vil ta avstand fra alle som sier "dump han" og sånn. Det er ofte sånn at når jenter kommer hit og prater om problemer med samlivet så kommer plutselig en gjeng gutter og sier at løsningen er å gjøre det slutt, selvfølgelig uten å ha kjennskap til hvordan forholdet er. Derimot forstår jeg reaksjonen deres fordi dere har problemer dere MÅ løse opp i og personlig hadde ikke jeg heller orket å ha det slik i 16 måneder, men jeg ville hvertfall gjort et ærlig forsøk på å få forholdet til å funke hvis det ellers var ganske bra.

Det er trist at sex klarer å utløse krangling/gråting hos enkelte par.. For min del handler sex mer om nytelsen rundt sexen og ikke om nytelsen rundt orgasmen. Eksperimentering, leking, you name it.

Vibrator kan være et greit hjelpemiddel når du holder på for egenhånd..

Lenke til kommentar
sier litt om han som person at han ikke vil hjelpe deg med det.

Sa det til han når vi hadde sex de første gangene at eg aldri hadde hatt orgasme og sånn.

Men så klarte jeg ikke mer og begynte å fake, men det har jeg aldri gjort ofte, 3-4 ganger eller noe sånt?!

Men har alltid snakket med han om at vi MÅ ha forspill osv og mast på han.

Men sa i dag at eg aldri hadde hatt orgasme og at eg hadde faket de gangene eg sa eg hadde fått det, det var bare den lille gode følelsen som eg får såvidt når eg onanerer.

Han sier han skal hjelpe osv, men han gjør det på trass og gir tydlig fra seg at han ikke gidder og syns det er noe gøy.

Og så er det alltid neste gang..

Lenke til kommentar
Altså.. Jeg vil ta avstand fra alle som sier "dump han" og sånn. Det er ofte sånn at når jenter kommer hit og prater om problemer med samlivet så kommer plutselig en gjeng gutter og sier at løsningen er å gjøre det slutt, selvfølgelig uten å ha kjennskap til hvordan forholdet er. Derimot forstår jeg reaksjonen deres fordi dere har problemer dere MÅ løse opp i og personlig hadde ikke jeg heller orket å ha det slik i 16 måneder, men jeg ville hvertfall gjort et ærlig forsøk på å få forholdet til å funke hvis det ellers var ganske bra.

Det er trist at sex klarer å utløse krangling/gråting hos enkelte par.. For min del handler sex mer om nytelsen rundt sexen og ikke om nytelsen rundt orgasmen. Eksperimentering, leking, you name it.

Vibrator kan være et greit hjelpemiddel når du holder på for egenhånd..

Vi har kranglet en del om det.

Det siste året har eg slitt med depresjon og sånn, og han er eneste eg kan vise meg for og åpne meg for å snakke med.

Men føler snart at eg ikke kan det heller, føler meg ikke noe pen når han aldri kysser meg andre steder en munnen. Og vi har sluttet å kline og sånt :(

Blir veldig fort sjalu på andre jenter, noe vi krangler stadig om. Men det er pga depresjonen.

Lenke til kommentar
Gi beskjed at du ikke vil ha det slik. Ikke noe poeng å sløse bort årevis på noen som ikke gir deg alt du vil ha (helst uten å be om det!!)..

Gi beskjed eller finn den en annen.

Har gitt beskjed, og han sier gang på gang at han skal gjøre det er sånn. Men det er BARE på trass!

Da blir det liksom lite poeng i det.

Forholdet vårt har skranta betraktlig i det siste... :(

Lenke til kommentar
kjæresten min blir så opgitt av forspill for han vil bare inn og gjøre det som er godt for han.

For en ego dust.

Finn deg en fyr som faktisk bryr seg om at *du* har det bra og ikke bare tenker på seg selv.

Men han er vel 'kjekk og kul' og sånn da. Mange jenter som setter det høyere enn at han faktisk bryr seg, og det er jo deres eget valg :)

Han er langt i fra populær, og folk sier til han at de aldri kunne skjønne at han kunne finne seg så pen ei dame.

Jeg elsker utseende hans, men han går nok ikke under kjekk og kul og sånn på den toppen der.

Men jeg syns :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...