SANDINHO Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mitt lag er: --------------------------------------Thomas Myhre Diamant-------------------------------------------------- --------Thomas Gjørtz gull--------Haraldur Freyr Gudmunsson Diamant-----------Marius Bolt Gull---------Hans Åge Yndestad ------------------Martin Knudsen Gull----------Alexander Tettey------------------Thomas Holm Gull ------Magnus Myklebust gull---------------Mattias Andersson gull---------------Steffen Nystrøm gull Benkslittere: Adam Larsen gull Kim Andre Madsen gull Jo Sondre Aas gull Thomas Sørum gull Thomas Finstad gull Karim Esediri gull Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 her er mitt lag: jon knutsen ( gull ) tore reginiussen ( gull ) j.andre storbæk ( gull ) alex aas ( diamant ) frodde kippe ( gull ) m.andresen ( gull ) berg hestad ( diamant ) e.søgård ( diamant ) runar berg ( gull ) k.wehrman ( gull ) daniel nannskog ( diamant ) myrhe i diamant når han er tilbake istede for knutsen kanskje nytt lag: Opdal (Gull) Demidov (Gull) Piiroja (Diamant) Reginiussen (Diamant) Steenslid (Gull) Alanzinho (Gull) Andresen (Diamant) R. Berg (Diamant) Aarøy (Diamant) Nannskog (Diamant) Páll Gunnarsson (Diamant) her er mitt lag: jon knutsen ( gull ) tore reginiussen ( gull ) j.andre storbæk ( gull ) alex aas ( diamant ) frodde kippe ( gull ) m.andresen ( gull ) berg hestad ( diamant ) e.søgård ( diamant ) runar berg ( gull ) k.wehrman ( gull ) daniel nannskog ( diamant ) myrhe i diamant når han er tilbake istede for knutsen kanskje nytt lag: Opdal (Gull) Demidov (Gull) Piiroja (Diamant) Reginiussen (Diamant) Steenslid (Gull) Alanzinho (Gull) Andresen (Diamant) R. Berg (Diamant) Aarøy (Diamant) Nannskog (Diamant) Páll Gunnarsson (Diamant) benkslitere xD Dos Santos (Gull) Thomassen (Gull) Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Mitt lag er: Myhre diamant Gudmunsson diamant Pasoja gull Berrbrand gull Yndestad gull Bjørdal i diamant når han er klar Tettey gull Knudsen gull Holm gull Myklebust gull Andersson gull Nystrøm gull Benkslittere: Adam Larsen gull Kim Andre Madsen gull Marius Boldt gull Thomas Gjørtz gull Jo Sondre Aas gull Thomas Sørum gull Thomas Finstad gull Karim Esediri gull Lenke til kommentar
96robert Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Mitt lag: Gustaffson (Vanlig) J.I Høyland (Gull) Tore Reginiussen (DIAMANT) Kjetil Wæhler (Gull) Knut Olav Rindarøy (Gull) Jan Gunnar Solli (Diamant Espen Søgård (Diamant) Daniel Berg Hestad (Diamant) Kristoffer Hæstad (Gull) Petter Vaagan Moen (Gull) Daniel Fredheim Holm (Gull) Benk: Kenneth Udjus (Gull) Pål Steffen Andresen (Gull) Mattias Andersson (Gull) Stig Johansen (Gull) og Roar Strand (Gull) Endret 5. august 2008 av 96robert Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Mitt lag : Opdal (Gull) - Fredriksson i Diamant når han er klar.. Steenslid (Gull) Reginiussen (Diamant) Piiroja (Diamant) Bakke (Diamant) Alanzinho (Gull) Andresen (Diamant) Winsnes (Diamant) Sapara (Diamant) Aarøy (Diamant) Páll Gunnarsson (Diamant) Endret 9. august 2008 av vagfk Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mitt lag: Keeper: Myhre diamant Forsvar: Aas diamant Pasoja gull(Bjørdal i diamant når han er klar) Gerrbrand gull Gudmunsson diamant Midtbane: Winsnes gull Tettey gull Barsom gull Angrep: Parr gull Nystrøm gull Andersson gull Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mitt lag: Otto Fredriksson (Diamant) - Opdal til Fredriksson er klar Tore Reginiussen (Diamant) Raio Piiroja (Diamant) Børre Steenslid (Gull) Fredrik Winsnes (Diamant) Martin Andresen (Diamant) Marek Sapara (Diamant) Eirik Bakke (Diamant) Alanzinho (Gull) Veigar Páll Gunnarsson (Gull) Daniel Fredheim Holm (Diamant) Benken: Tor Hogne Aarøy (Diamant) Olivier Occean (Gull) Alexander Aas (Gull) Freddy dos Santos (Gull) Roy Miller (Gull) Pape Pate Diouf (Gull) Azar Karadas (Gull) Helge Haugen (Gull) Espen Søgård (Gull) Haralddur Freyr Gudmundsson (Gull) Bjørn Helge Riise (Gull) Karim Essediri (Gull) Gardar Jóhannsson (Gull) Inge André Olsen (Gull) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg