vezeil Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei! Har et lite spørsmål her, har nettopp kjøpt denne prosesssor kjøleren fra Zalman: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320110 Lurer på om det er med noe kjølepasta, eller om jeg bare kan bruke opp igjen det jeg har igjen fra Intel C2D E4300? De plast klipsene på stock kjøler bøyde seg. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du skal ikke bruke opp igjen kjølepasta, tørk av cpu og rens den med rødsprit eller lignende, det skal følge med kjølpasta med Zalmankjøleren - bruk den. Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Puh.. ble litt nervøs nå. Har hørt at folk har brukt q-tips og, er det noe bedre? Mao, jeg vil ikke ha prosessoren full av rødsprit. Edit: OT: Forresten, kom over denne på komplett akkurat nå, er det bare og slå til? Endret 22. april 2008 av vezeil Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Q-tip går fint, jeg bruker enten tørkepapir eller ei fille som ikke loer, du tømmer selvsagt ikke rødsprit på cpu´n - du har det på fille/papir først. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Det finnes spesiell rensemiddel ("ArctiClean"), jeg anbefaler å bruke slik. Endret 14. juni 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå