Claus3000 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei. Fikk et lite problem her om dagen. Siden som jeg har webmail på vil ikke lastes inn på pc`en min. Alle andre sider fungerer. Har prøvd både explorer og firefox. Har også prøvd flere forskjellige nett. Har også prøvd på andre PC`er og der funker alt som det skal. Noen idèer på hva som har skjedd på pcen min? Her er linken: http://webmail.netidentity.com/webmail/dri...imlet=showlogin Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som har noen forslag? Blir gal av å ikke få besvart mail uten å fra på besøk til kompiser... Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Regner med du har prøvd å slettet kakene? Har du brannmur? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Hmm... At jeg ikke tenkte på brannmuren da... Bruker kun den som ligger i XP. Slo den av og på igjen og nå funker det som det skal! Takk for forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå