Gå til innhold

Gå for den samme - eller bytte?


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg har en MX518 mus som jeg er veldig fornøyd med. Men den begynner å bli slitt etter et par slag for mye i bordet. Jeg skal kjøpe ny, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe den samme eller om jeg skal prøve en ny en. Hvilken mus synes dere jeg skal velge?

 

PS: Musa må være god å spille Css med ;)

 

Takk på forhånd;)

 

MineraliZeD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat brukt opp min gode gamle G5. Den sovnet "stille" inn lørdags kveld :( Har vært utrolig fornøyd med denne musa, eneste problemet jeg har hatt var at den plutselig sluttet å funke med min Icemat(fungerte fint i 2-3 år med icemat så bare, NEI!) også fikk jeg en defekt venstre museknapp, noe som gjorde det utrolig vanskelig å spraye(dette kom antageligvis av at den har fått mange fine turer ned i bord og musematter.)

Så jeg var da på utkikk etter ny mus og endte opp med to stk, en G5 '07 og en Razer Lachesis. Disse ankommer i morgen, så jeg får stikke innom igjen hvis det er noe som er verdt å nevne.

 

Det jeg egentlig prøver å si er at jeg personlig er utrolig fornøyd med den G5 musa jeg har hatt, også fått mye juling uten å ta kvelden!

Lenke til kommentar

Ville sagt at mus og tastatur har mer med smak enn ytelse på papiret å gjøre. Hvis du likte MX518 ville jeg gått for den. Mus er et veldig smaksbasert utstyr og den muse DU seyns er best ER best(i hvertfall for deg:p)

 

Hvis du var førnøyd med MX518 syns jeg du skal gå for den.

Lenke til kommentar
Ville sagt at mus og tastatur har mer med smak enn ytelse på papiret å gjøre. Hvis du likte MX518 ville jeg gått for den. Mus er et veldig smaksbasert utstyr og den muse DU seyns er best ER best(i hvertfall for deg:p)

 

Hvis du var førnøyd med MX518 syns jeg du skal gå for den.

Så sant, så sant! Men at man liker en mus betyr ikke at man ikke kan kjøpe en helt annen og bli enda mer fornøyd med den. G5 og MX518 har vel tilnermet lik form!?

Lenke til kommentar
Ville sagt at mus og tastatur har mer med smak enn ytelse på papiret å gjøre. Hvis du likte MX518 ville jeg gått for den. Mus er et veldig smaksbasert utstyr og den muse DU seyns er best ER best(i hvertfall for deg:p)

 

Hvis du var førnøyd med MX518 syns jeg du skal gå for den.

Så sant, så sant! Men at man liker en mus betyr ikke at man ikke kan kjøpe en helt annen og bli enda mer fornøyd med den. G5 og MX518 har vel tilnermet lik form!?

 

G5 er litt høyere enn MX518

Lenke til kommentar

Er mye dårlig Razer-mus ute å går, bare så det er sagt. Death Adder er vel nærmest å regne for unntaket.

 

Det G5 har, som ikke MX518 har er en annen fasong (kanskje den passer deg bedre), vel, 2007-utgaven er jo svært lik som MX5xx-serien, bedre drivere og variabel vekt. Laser-sensoren er dårligere enn den optiske i MX518)

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?productId=79348

 

 

haha 4000dpi :roll:

 

 

Du snakker noe om Cs spilling, kjenner en som er i norgestoppen som bruker denne musen https://prisguiden.no/product.php?productId=59564

 

Så kan vell hende den funekr bra til cs ;)?

 

 

kan jo gå for noe nytt ? https://prisguiden.no/product.php?productId=81578 :no:

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Jeg ville valgt Mx518 igjen, selv synes jeg den var bedre enn Deathadder. Har hatt begge, byttet deatadder mot Mx518 etter ca 3 uker.

 

Nå har jeg G9, og jeg savner virkelig Mx518, den er mye bedre i hånda, men jeg synes at resten er bedre på G9.

 

Gå for Mx518, en gaming mus som aldri blir gammel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...