ilpostino Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal bytte strømleverandør og trenger noen råd. Jeg bruker cirka 2050 KWH i året (varmvann og radiatorvarme er inkludert i leien til borettslaget). ifølge dette søket er Tussa-24 AS - Tindekraft Aktiv Sør billigst men denne leverandøren har jeg aldri hørt om. noen som kjenner til dem? Jeg har blitt anbefalt Gudbrandsdalen energi og de ligger ganske greit på årsgjennomsnittet på prisene sine. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 bruker selv lærdal energi og dem fungerer greit nokk. ikke noe problemer til nå. Dem ligger stort sett på topp 10 lista hele tiden. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Med et så lite strømforbruk blir det jo ikke store summer uansett... Vi bruker rundt 20.000 kWh i året, og har Haugaland kraft som både nettleverandør og strømleverandør. Alt på samme faktura, og HK kommer godt ut på oversikten.. Edit: Kom plutselig på at vi jo bruker 20 MWh i året... høres mye mer ut Endret 23. april 2008 av RVF Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ilpostino, anbefaler deg å høre med netteieren din om de har en spotprisavtale. Hvis de har det, så ta den. Da slipper man i de fleste tilfeller og betale forskuddsvis. Sånn informasjonsmessig; Forskjellen mellom "dyr" og "billig" spotprisavtale er kanskje 6 - 10 ør i påslag. Du bruker ca. 2000 KWh i året, hvilket betyr forskjellen er kanskje max. 200 kr i året. Dette hadde jeg selv ofret lett for å få alt på en faktura, samt betale etterskuddsvis. Lenke til kommentar
KS Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bare man unngår forskuddsvis betaling så er det bare å velge den billigste. Lenke til kommentar
Dboy2k Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gå for spot. Du ser en oversikt over billigste strømleverandører i Norge på www.kt.no (Konkurransetilsynet) Vitel er ikke å anbefale ifl det jeg har hørt, de het tidligere SEA Norge. (Gjør et kjapt google-søk og du finner nok av klager der) NorgesEnergi er et godt alternativ, datterselskap av Hafslund, 1,7 øre i påslag og god support. Evt er Gudbrandsdalen eller Ustekveikja leverandører som folk er fornøyde med. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå