Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drypper litt sæd når jeg kliner/koser. Hva skal jeg gjøre?


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Ok. Jeg holder på med en jente for tiden. Vi ligger i sengen å koser og kliner. Og det drypper sånn 2-3 dråper av sæd i undertøyet mitt. Det er ikke snakk om noe sykt mye. men nok til at jeg kjenner det, og føler meg ganske flau. Jeg vil jo ikke at hvis hun bynner å ta neddi buksa mi er det sæd der :ermm: Det er ikke sånn at jeg kommer eller noe, jeg kjenner det ikke noe godt engang. Det er litt som når man runker og det kommer bittelitt sæd liksom FØR man kommer. Hvis dere skjønner... Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke direkte sæd, selvom det kan inneholde litt sæd.

Det er naturens ''glidemiddel''.

Jenta blir ''våt'' når hu er kåt, slik er det med gutta også. Bare ikke så store mengder. Alle har det, også gutta.

Og nei, er ikke noe spesiellt du kan gjøre noe med det. :)

 

Seminal fluid blant annet... Sperm kommer når du ejakulerer...

Lenke til kommentar
Du er overrasket over at det ikke funker, samtidig som du har ei lita jente? Ja, det er jo ikke så lett å skjønne sammenhengen her...

 

Som sagt, det fungerte i 16 år i strekk før "uhellet" var ute. Og hun kom bare 6 måneder før planlagt, så jeg tror nok rett og slett at han gamle far ikke var så nøye med å hoppe av tidsnok når man likevel skulle gjøre det skikkelig om 6 måneder.

Lenke til kommentar
Du er overrasket over at det ikke funker, samtidig som du har ei lita jente? Ja, det er jo ikke så lett å skjønne sammenhengen her...

 

Som sagt, det fungerte i 16 år i strekk før "uhellet" var ute. Og hun kom bare 6 måneder før planlagt, så jeg tror nok rett og slett at han gamle far ikke var så nøye med å hoppe av tidsnok når man likevel skulle gjøre det skikkelig om 6 måneder.

 

Det er flere ting som spiller inn. Når i syklusen hun var ol. Det er sannsynlig at det kommer sperm før ejakulasjon, men i veldig små mengder eventuelt. Du har kanskje hatt "flaks" før det skjedde.

Lenke til kommentar

Som sagt, det fungerte i 16 år i strekk før "uhellet" var ute. Og hun kom bare 6 måneder før planlagt, så jeg tror nok rett og slett at han gamle far ikke var så nøye med å hoppe av tidsnok når man likevel skulle gjøre det skikkelig om 6 måneder.

 

Det er flere ting som spiller inn. Når i syklusen hun var ol. Det er sannsynlig at det kommer sperm før ejakulasjon, men i veldig små mengder eventuelt. Du har kanskje hatt "flaks" før det skjedde.

 

Jeg har en mistanke om at jeg nok ikke har så mange aktive soldater som jeg burde og at det er det som har berget meg. Anbefaler på ingen måte andre å satse på hoppe-av-i-svingen metoden.

Lenke til kommentar

Unnskyld tidligere offtopic til Trådstarter.

 

Men du skal vite at du ikke bør synes det er flaut at du "smører" pikken din når du koser sammen med dama. Det betyr bare at du fungerer som du skal på alle måter.

 

Når du blir eldre skal du se at du finner ut at mange jenter faktisk blir opphisset og synes disse edlene dråpene smaker godt.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er ikke så veldig mye du kan gjøre med det, annet enn å slutte med kliningen og kosingen. Du skal i hvert fall ikke være flau av det. Jeg er sikker på at jenten liker at du blir kåt og våt av henne, og at hun er minst like våt selv.

Lenke til kommentar

Altså har du lært at det du trodde det var (som du skrev i overskriften) er feil :)

 

Naturen egen glidemiddel, eller precum som de kaller det på engelsk. Det er ikke noe å være flau for, faktisk. Jenter liker dette minst like godt som selve sæden. Kanskje mer, og kanskje også mindre. Jenter er forskjellige.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er trådstarter? Ser for meg at du er i tenårene, da er det nok no worries!

 

Jeg slet selv med dette før. Det var i overkant og selvfølgelig utrolig flaut, men jeg orket ikke legge noe skjul på det og det har aldri stoppet meg fra noe som helst og jeg har ikke møtt noen reaksjoner på det bortsett fra "Jeez, så våt du er. Får ta av deg buksa, da" haha.

 

Men nå som jeg er blitt litt eldre (er 17, fy faen, som jeg føler meg gammel i forhold til den lille fjortisen jeg var før!) merker jeg ikke noe til det lenger! Det er jo litt, som det kanskje skal være, men det plager ingen! :)

Lenke til kommentar
Altså har du lært at det du trodde det var (som du skrev i overskriften) er feil :)

 

Naturen egen glidemiddel, eller precum som de kaller det på engelsk. Det er ikke noe å være flau for, faktisk. Jenter liker dette minst like godt som selve sæden. Kanskje mer, og kanskje også mindre. Jenter er forskjellige.

 

Hvor godt det er kommer jeg aldri til å få vite, og at jenter liker dette tviler jeg på, men stemmer sikkert når du sier det. Seminalvæsken inneholder forøvrig en god del fruktose, i tillegg til alkanske stoffer som gjør det mer "levelig" i vagina når spermen skal gjøre sitt move.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...