Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kulturo: Trailer: Mongol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser fet ut, skal sjekkes ut når den kommer. MEn bå begynner vel den mørkstemme greia å bli oppbrukt vel? Greier nesten ikke ta det seriøst lengere

Den er fullstendig malplassert i alle trailere for filmer som ikke kommer fra Hollywood. Se på traileren til The Orphanage, samme syndromet.

8. Juni (08) er visst USA-release for denne. Ser spennende ut.

Lenke til kommentar

"Trailer stemmen" må være med syns jeg. Men det de kunne spart seg for er den totalt malplasserte rockemusikken som på liv og død skal brukes i alle action film trailers, det passer ihvertfall så utrolig dårlig i filmer som dette. Håper virkelig ikke denne musikken popper opp i bakgrunnen under ett slag i selve filmen..

Lenke til kommentar
Filmen ser fet ut men jeg, som andre her, håper de holder seg til klassisk/middelaldermusikk i selve filmen.

Passer egentlig klassisk musikk bedre enn rockemusikk i en film om mongoler? Vil ikke det være like malplassert? Det var jo omternt like mange symfoniorkestre som metallband på steppene på 1300-1400-tallet....

Lenke til kommentar
Filmen ser fet ut men jeg, som andre her, håper de holder seg til klassisk/middelaldermusikk i selve filmen.

Passer egentlig klassisk musikk bedre enn rockemusikk i en film om mongoler? Vil ikke det være like malplassert? Det var jo omternt like mange symfoniorkestre som metallband på steppene på 1300-1400-tallet....

Jeg mener jo ikke nødvendigvis vestlig klassiskmusikk eller symfoniorkester. Klassisk musikk kan vel være så mye..

Jeg skrev også middelaldermusikk. Så det måtte jo selvsagt vært instrumenter fra den tiden og stedet i filmen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liker traileren, men eg er enig at trailerstemmen er oppbrukt. Når det kommer til musikken, så er den vel heilt grei meiner nå eg. Dei bruker jo tradisjonelle musikkinstrument sammen med nyere instrumenter. Det fetaste er jo strupesangen som ein kan høyre i bakgrunnen! Strupesang lager ein fantastisk lyd.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...