Nervetattoo Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Oscar-nominert om Djengis Khan. Se videoen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Denne her gleder jeg meg ganske mye til, har sett en del filmer som prøvde å gjengi historien til Ghengis Khan, uten noe særlig hell, håper dette lever opp til forventningene, er interessert i å se historien bli gjengitt korrekt mer enn noe annet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Ser fet ut, skal sjekkes ut når den kommer. MEn bå begynner vel den mørkstemme greia å bli oppbrukt vel? Greier nesten ikke ta det seriøst lengere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Ser fet ut, skal sjekkes ut når den kommer. MEn bå begynner vel den mørkstemme greia å bli oppbrukt vel? Greier nesten ikke ta det seriøst lengere Den er fullstendig malplassert i alle trailere for filmer som ikke kommer fra Hollywood. Se på traileren til The Orphanage, samme syndromet. 8. Juni (08) er visst USA-release for denne. Ser spennende ut. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 "Trailer stemmen" må være med syns jeg. Men det de kunne spart seg for er den totalt malplasserte rockemusikken som på liv og død skal brukes i alle action film trailers, det passer ihvertfall så utrolig dårlig i filmer som dette. Håper virkelig ikke denne musikken popper opp i bakgrunnen under ett slag i selve filmen.. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Reagerte selv på musikkvalget i traileren. Gir filmen et billig inntrykk. Sånn rocka musikk hadde fungert bra i 300, men blir feil her. La oss håpe det bare var traileren. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Filmen ser fet ut men jeg, som andre her, håper de holder seg til klassisk/middelaldermusikk i selve filmen. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Filmen ser fet ut men jeg, som andre her, håper de holder seg til klassisk/middelaldermusikk i selve filmen. Passer egentlig klassisk musikk bedre enn rockemusikk i en film om mongoler? Vil ikke det være like malplassert? Det var jo omternt like mange symfoniorkestre som metallband på steppene på 1300-1400-tallet.... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Haha, dette var den mest cheesy-traileren jeg har sett på lenge. Slår jo selv Michael Bay Stort sett takket være fortelleren da, virket fullstendig malplassert. "When he was a boy blablabla*mørk og mystisk stemme*" Musikken plaget meg derimot ikke. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Filmen ser fet ut men jeg, som andre her, håper de holder seg til klassisk/middelaldermusikk i selve filmen. Passer egentlig klassisk musikk bedre enn rockemusikk i en film om mongoler? Vil ikke det være like malplassert? Det var jo omternt like mange symfoniorkestre som metallband på steppene på 1300-1400-tallet.... Jeg mener jo ikke nødvendigvis vestlig klassiskmusikk eller symfoniorkester. Klassisk musikk kan vel være så mye.. Jeg skrev også middelaldermusikk. Så det måtte jo selvsagt vært instrumenter fra den tiden og stedet i filmen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Har ikke problemer med verken musikken eller fortellerstemmen. Filmen ser spennende ut, ja. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Cheesy trailer som ødela litt for meg.. Men tror nok jeg ender opp med å se den Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, den trailerstemmen begynner å gå meg på nervene. Forstår ikke at den fortsatt er så utbredt, jeg klarer ikke ta den seriøst lenger. (og tviler på at jeg er den eneste) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Noen har lært og bruker kun litt tekst og lar sine skuespillere gjøre resten. Den stemmen må jeg si er helt sinnsykt lame nå, oppbrukt som bare det. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Herregud, den trailerstemmen begynner å gå meg på nervene. Forstår ikke at den fortsatt er så utbredt, jeg klarer ikke ta den seriøst lenger. (og tviler på at jeg er den eneste) Traileren til Jerry Seinfelds "Comedian" er jo konge. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Liker traileren, men eg er enig at trailerstemmen er oppbrukt. Når det kommer til musikken, så er den vel heilt grei meiner nå eg. Dei bruker jo tradisjonelle musikkinstrument sammen med nyere instrumenter. Det fetaste er jo strupesangen som ein kan høyre i bakgrunnen! Strupesang lager ein fantastisk lyd. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Så ganske bra ut. Må være en drøm å ha en sånn mørk mystisk stemme, ha stemmen sin i alle de tøffe trailerene. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg