moah Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei Tenkte jeg skulle få litt mere ut av dette kortet! Hvor mye tåler uten noe ekstra kjøling? Nå kjører jeg det på: Core Clock: 344.25 MHz Memory Clock: 333.00 MHz Standar: Core Clock: 324.0 MHz Memory Clock: 310.5 MHz Hvor mye til kan jeg klokke på? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 se under her.. vet jeg ikke er langt fra hverken uregelmessig grafikk eller dårligere ytelse og mener jeg har funnet min maskins max punkt.. Dette kortet har faktisk en tendens til å yte dårligere resultat hvis du overklokker det "for langt" Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 vannkjøler du kortet ditt? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 se under her.. vet jeg ikke er langt fra hverken uregelmessig grafikk eller dårligere ytelse og mener jeg har funnet min maskins max punkt.. Dette kortet har faktisk en tendens til å yte dårligere resultat hvis du overklokker det "for langt" _________________ Lykkelig eier av ATI RADEON 9700 PRO c",) (378Mhz / 351(702)Mhz) Koolance vannkjølings Maxi Tårn AMD XP2400@XP2920 (+320Mhz) 3DMark2001SE - 13701 Poeng (1024 x 768 x 32) 3DMark30 - 5113 Poeng deafult settings altså så tilsvarer 351 ram egentlig 702!? blei bare forvirret og vil klarne opp i det btw.. se hva jeg har klart med orginal kjøling =) men måtte sette det litt ned igjen fordi det klikket når jeg åpned pstrip 2 uker senere :oops: Lenke til kommentar
moah Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 nei har vanlig kjøling! Hvor mye til kan jeg sette det opp tror du? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 altså.. bruker vannkjølinga på CPU, Bus og HD idag.. ikke til skjermkort. så skjermkortet mitt har vanlig viftekjøling Ram-hastigheten ganges vist med 2 ja Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg får mitt til 398/351 vel og merke annen produsent - Gigabyte. Ikke vannkjøling eller noe annet lureri (boxed) http://service.futuremark.com/compare?2k3=327245 Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Over 378 Coren så klikke grafikken hos meg.. så hos meg i mitt tilfelle så må eg bøya meg i støve her. kjibt hehe kanskje du bruker bedre ram enn meg ? *ro ro? Bruke vanlig 512 333DDR-Ram PC2700 Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 kjører mitt crucial 9700 pro på 351 (core) 336.70 (mem) Åssen kan jeg finne ut om det er stabilt? Har kjørt en 3d mark hver gang jeg har justert opp. Jeg regner med at koret låser seg/ henger seg før det svir seg? Hva bør jeg se etter som varsko tegn, for å gi meg? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 du kan se etter "feilproduksjoner" i grafikkbildet ditt.. presser du det for langt får du gjerne små prikker, streker e.l. som skiller seg ut i grafikkbildet. Opplever du andre "unormale" greier i handling eller annet vrøvl så ta det som et hint. mao. alt unormalt som oppstår kan du ta som et hint. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 men så lenge jeg ikke gjør det, og får kjørt 3d mark i loop en god stund. Så kan jeg se på det som safe? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Joda.. vil påstå at det må vera safe då ja.. men du sga ha ein liden hovedregel å tenka på... overklokking VIL uansett forkorte produktets levetid.. for nogen av oss som e fanatikere så tenke me som så atte " me sga jo ha nytt snart anywei " ;p men som eg sjøl gjør.. eg finne den høgaste overklokkings frekvensen som faktisk funke både på cpu & gpu... og kjøre dette KUN når eg har behov for det. ved vanlig bruk av pc'en så kjøre eg original klokking.. liksom bare ein sånnein vanesak Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kozesmurf: får du ikke mer med det uberklokka kortet og den cpu'en??? skal ikke si noe assa for jeg har ikke noe særlig mer selv, og det er jo bra med 14,5k, men man kan jo begynne å lure på hva folka på 17-18k har i underbuksa... btw så er det ikke mye mer enn hva man skulle kunne forvente av et gf4 ti4200 Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 tror du ikje eg har tenkt same tanken ?? hehe tror eg sga skylde det på litt for "urein" maskin. føler aldri eg klare å få maskinen helt ren og har aldri gjort testene rett etter nyinstallasjon. men aligavel.. pigede kjibt tror eg sga skylda på rammen min og eg.. he ? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå