truls97 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 hei jeg kan gjøre stokholm steenslid iversen stensvoll pereira andresen sigurdsson på gif ingebretsen bahoken T holm i 07gull alle på akjon jeg kan gjøre de mot et dårligt diamant kort eller veldig bra gullkort Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 hei jeg kan gjøre stokholm steenslid iversen stensvoll pereira andresen sigurdsson på gif ingebretsen bahoken T holm i 07gull alle på akjon jeg kan gjøre de mot et dårligt diamant kort eller veldig bra gullkort og jeg kan å bytte to gullkort for alle men bare by Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
sapi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) trygve velten i gull Endret 27. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
sapi Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 trygve velten i gull trygve velten og valter tomaz junior i gull Lenke til kommentar
sapi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 eller jeg gjør ikke bytte alikavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg