eXtREmeGh0sT Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Eg har lyst og å bli litt raskere.Om eg kjøper sånne vekter du fester på føttene ,beina eller noe ,blir du raskere av de da om du springer eller jogger med de i nokre veker / måneder..om dere skjønner ka eg meiner... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du blir kanskje litt raskere, men det er nok spensten det hjelper mest på. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du blir kanskje litt raskere, men det er nok spensten det hjelper mest på. men viss du venner deg til vekta fra vektene når du springer, og springer nesten like fort som du gjør til vanlig,har du ikkje blitt litt raskere da ?? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Blir det off topic om jeg spør hvor man får tak i slike vekter? Har søkt som bare det på nettet, uten fremgang. Har spenst problemer, og liker å jogge, så perfekte ting for meg. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Eg får kjøpt de på MX Sport...sånne på føttene og armene Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Nice, har rabattkort på MX sport Men hva er det normale å begynne med? Er ingen svekling, og vil helst slite meg ut. Så hvor mange gram/kg på hver arm/bein er normalt? Endret 23. april 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det hørtes ut som en god oppskrift på leddproblemer og beinhinnebetennelse... Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Whoot !? driter eg i Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sats heller på styrketrening og "konvensjonell" jogging. Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Knebøy. Enough said. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Ja,takk for andre tips, men de eg mest lurte på var om du blir raskere om du jogger med vekter noen måneder ?? blir man ikkje noe spess raskere ? =) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det kan være at du blir raskere ja, men for å være ærlig tror jeg du får mere effekt ut av ren spensttrening (som feks å hoppe i trapper) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det kan ødelegge løpsteknikken din, hvilket gjør deg tregere. Tren knebøy og markløft, og spring intervaller. Beste måten å bli kjappere å springe på. Er ingen grunn overhodet til å velge din løsning. Ingen Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) OK trur eg holder meg til vanlig trening da..takk for tips uansett Men til knebøy og markløft bruker du jo vekter...vil ha metoder som ikkje trengs utstyr til...?? Endret 25. april 2008 av Calle^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå