Gå til innhold

Drivere til PCn

Anbefalte innlegg

Hei, har nylig reformatert min Acer Aspire 5920G. (Core 2 duo T7300, 8600 GT 256mb, 2gb RAM)

Har aldri vært så flink med drivere, men før jeg reformaterte fikk PC-en svart skjerm og den frøys innimellom, tenkte at det kunne være driverproblemer.

Antar at etter en reformatering så er driverne som fulgte med PCn installert, så jeg trenger nye.

Som sagt er jeg ikke så veldig flink med drivere, jeg aner ikke hvor jeg skal laste det ned fra og hvordan jeg gjør det, så trenger en enkel guide som steg for steg tar for seg hvordan jeg skal gjøre dette. :)

I første omgang vil jeg få på plass skjermkortdriverne. Hvor finner jeg dem, hvordan installerer jeg dem, må jeg avinstallere de gamle? Osv.

EDIT: Det var ikke akkurat en reformatering, var en "gjenoppret PCn til fabrikkstandard" eller noe i den duren, og alle filene mine ligger tydeligvis igjen, ihvertfall de som er installert, blant annet spill.

Hvordan reformaterer jeg på den skikkelige måten?

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drivere ol. kan du finne på Acer sin hjemmeside. Velg hvilken modell du har og deretter hvilke drivere du ønsker å laste ned.

For å formatere pc-en så starter du opp (booter) maskinen fra recovery/installasjons cden som fulgte med maskinen. Følg instruksen på skjermen.

Endret av J0nny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...