Fulgu Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har prøvd meg på å få til en parfyme\herrekosmetikk feeling her. Hadde det funket med en flaske Davidoff i ett hjørne feks? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du prøvd det i s/h? Selv om utsnittet var litt trangt, likte jeg det. Litt drømmeaktig. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Ikke noen dum idè, vi prøver! Endret 22. april 2008 av Fulgu Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg likte det bedre. Hadde vært virkelig flott med helt hvit bakgrunn og. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hadde det funket med en flaske Davidoff i ett hjørne feks? Nei, produktene til Davidoff er mer maskuline enn som så Når det kommer til selve bildet synes jeg det er OK utført, men det ser ut som mannen har frostskader på leppene. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er det en "herre"? Virker alt for tilgjort i mine øyne, selv som en reklamefoto Endret 24. april 2008 av Philo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har prøvd meg på å få til en parfyme\herrekosmetikk feeling her. Hadde det funket med en flaske Davidoff i ett hjørne feks? Jeg tror det hadde funket mye bedre om han så mer mot fotografen. @Philo: Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dette må vel være det som kalles metrofil Synes lyssettingen er bra. Liker ikke helt fargene og bakgrunn. Tror hvit bakgrunn hadde gjort seg bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå