Leeroymonster Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Som du kan se av postene i denne tråden er det ikke mange av oss som tror på at gjennomsnittet er 14,5. Dette må komme av at veldig mange har kødda når de har avgitt svar. Svart at de var 12 og og sånn, bare på gøy. Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Som du kan se av postene i denne tråden er det ikke mange av oss som tror på at gjennomsnittet er 14,5. Dette må komme av at veldig mange har kødda når de har avgitt svar. Svart at de var 12 og og sånn, bare på gøy. Det kan være et svar ja, men jeg tror ikke så mange ville køddet med svaret sitt heller. Kilde? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det kan være et svar ja, men jeg tror ikke så mange ville køddet med svaret sitt heller. Kilde?Det er oppgitt langt bedre kilder tidligere i tråden enn fhm uansett. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Det kan være et svar ja, men jeg tror ikke så mange ville køddet med svaret sitt heller. Kilde? Så du mener at gjennomsnittet for jenter faktisk er 14,5? Endret 20. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det kan være et svar ja, men jeg tror ikke så mange ville køddet med svaret sitt heller. Kilde? Så du mener at gjennomsnittet for jenter faktisk er 14,5? Nei, jeg mener at det heller må være en dårlig undersøkelse. Som feks at det ikke er stor nok variasjon i de spurte, og at alt for få har svart på undersøkelsen. 20 glamourmodeller gir kanskje ikke en like god oversikt som 1000 tilfeldig valgte kvinner Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 nesten 17 her så jeg ligger vel ganske på snittet egentlig. Men ja, spesielt for jenter så er ikke 14-15 så veldig unormalt at det gjør noe. Men snittet ligger nok sikkert litt høyere ja. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Stemmer at 14-15 ikke er så unormalt. Faktisk nesten like normalt som 19-20. Rart med statistikk, virker som folk henger seg for mye opp i den ene halvdelen.. Men hvorfor er folk så opptatt av når alle andre debuterer? Fordi man ikke har debutert selv? Og hva er i såfall planen? Hoppe på første du ser, og tro det blir bra? Selv rakk jeg å fylle tjue, hvilket aldri har plaget meg. Men så var det aldri dødsviktig for meg å ha meg rundt med alt og alle, fra jeg var tretten... Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Like mange som venter til de er 18-19, men det er det ingen som bryr seg om. ^^ Jeg fyller 17 om et par dager, og hva jeg er føler jeg ikke er så veldig nødvendig å fortelle om. Men hvis jeg ser på venner og bekjente, tror jeg det er rundt halvparten og kanskje mer som fortsatt er jomfru. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jannekake, jeg tror det er naivt å tro at over havlparten av din omgangskrets ikke har debutert seksuelt. Da kjenner du i så fall unormalt mange barn. Er mange som sier de er jomfru, og mange som kan virke som det, men mange av disse igjen har gjort noe dumt en gang de ikke vil fortelle om. Endret 22. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Like mange som venter til de er 18-19, men det er det ingen som bryr seg om. ^^ Jeg fyller 17 om et par dager, og hva jeg er føler jeg ikke er så veldig nødvendig å fortelle om. Men hvis jeg ser på venner og bekjente, tror jeg det er rundt halvparten og kanskje mer som fortsatt er jomfru. Har de faktisk sagt at de er jomfru, eller har de bare ikke sagt at de har hatt sex? Hvis det er sistnevnte tviler jeg så mange av dem faktisk er jomfru Endret 22. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er vel noe sånn som halvparten av alle gutter som går ut av videregående som er jomfru, så det er flere enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Greit, nå snakker jeg ikke om 100 personer jeg tilfeldigvis kjenner på skolen eller der jeg bor. Tenkte først og fremst på den gamle klassen min, selv om det sikkert gir et dårlig bilde når jeg tenker meg om Var en eller annen som fortalte at helsesøsteren hadde sagt at halvparten av en førsteklasse på VGS fortsatt var jomfru, og jeg tror det stemmer ganske godt. Skjer kanskje mye i løpet av det året, men VET at det er mange som venter også. Vet også at mange fortsatt skryter på seg noe, eller som ikke tør å innrømme at dem er jomfru. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er vel noe sånn som halvparten av alle gutter som går ut av videregående som er jomfru, så det er flere enn man skulle tro. Hva med jentene da? (*skitne skitne tanker* ) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er vel noe sånn som halvparten av alle gutter som går ut av videregående som er jomfru, så det er flere enn man skulle tro. Er det sant? Kunne jeg aldri tenkt meg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er vel noe sånn som halvparten av alle gutter som går ut av videregående som er jomfru, så det er flere enn man skulle tro. Er det sant? Kunne jeg aldri tenkt meg. Tror faktisk det stemmer, tenk på alle nerdene lizm. Jentene ja, hehe .. tror helsebroren på skolen sa at det var mellom 80-90% som hadde hatt sex. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jenter debuterer jo tidliger, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jentene ja, hehe .. tror helsebroren på skolen sa at det var mellom 80-90% som hadde hatt sex.Så er en god del rundbrennere rundt om kring på bygdene altså? (Ikke at jeg ikke visste det fra før av da ) Endret 22. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 En av de største grunnene til at gjennomsnitts-gutten på 14 ikke har sex er ikke fordi han vil vente, eller fordi han ikke er i stand til det. Det er fordi han ikke får seg noe! Jenter derimot får seg noe uansett, for det er mange eldre gutter der ute som ikke bryr seg, er syke i hodet, eller bare er generelt kåte. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eller jentene ligger med hverandre. *Dirty* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg