Gjest statistikk Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg debuterte da jeg var 22 år og 27 måneder, og vil finne ut hvor sein jeg egentlig var. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja det finnes statistikk. Husker ikke helt (fordi jeg gjør som deg, gidder ikke google), men mener å huske at gutter er ca 17-18 år gamle når de debuterer (gjennomsnitt). Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg debuterte da jeg var 22 år og 27 måneder, og vil finne ut hvor sein jeg egentlig var. 24 år og 3 måneder altså? Endret 22. april 2008 av Tygg3n Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Haha, nice one ''statistikk''. (ang. 22 år og 27 måneder. Ikke at du var så sen) Ja, er som w3p sier. Lenke til kommentar
Gjest statistikk Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, 24 år og 3 måneder Ganske seint i forhold til snittet. Men kanskje ikke noe å være flau av heller, med tanke på at jeg ikke er interessert i one night stands, bare sex med jenter jeg er glad i. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror ikke det er så gærent, virker som veldig mange her på forumet ihvertfall heller vil finne en "riktig" å ha sex med første gang, selv om det kanskje tar litt lenger tid enn bare å dra på by'n å få seg noe. Støtter deg mtp sex med noen man føler noe ordentlig for. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg var 26 år, 10 måneder. (Æddabædda, jeg vant.) Tror ikke det er så gærent, virker som veldig mange her på forumet ihvertfall heller vil finne en "riktig" å ha sex med første gang, selv om det kanskje tar litt lenger tid enn bare å dra på by'n å få seg noe. Støtter deg mtp sex med noen man føler noe ordentlig for. Selvsagt er det mange som vil finne den riktige, men det skjer aldri. Nei, mitt tilfelle var det mer som "å dra på byen å få seg noe" (ikke helt det som skjedde, men...) og hun følte jeg ikke noe ordentlig for. Har henne på talefot enda da. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Statens institutt for folkehelse seier at den gjennomsnittlege debutalderen er 17,5 år for jenter og 18,5 år for gutar. Dette var det jeg fant, beklager om det er utdaterte opplysninger. Kilde Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 I dag kom det medisinstudenter fra Oslo til skolen for å undervise om Sex & Samliv. Der kunne vi legge anonyme lapper med spørsmål. Jeg gjorde det bare for kødd(Det ble tatt veldig seriøst, fordi en hadde spurt om det var normalt å ha sex med trær ) og fikk vite at ca 33% av guttene gjør det før de er 17 år, ca 33% når de er 17-20 og ca 33% etter 20 år. Gutter gjør det gjennomsnittlig et år senere enn jenter. Du var nok blant den seneste tredjedelen, men er ikke sikkert det er en dårlig ting Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 I dag kom det medisinstudenter fra Oslo til skolen for å undervise om Sex & Samliv. Der kunne vi legge anonyme lapper med spørsmål. Jeg gjorde det bare for kødd(Det ble tatt veldig seriøst, fordi en hadde spurt om det var normalt å ha sex med trær ) og fikk vite at ca 33% av guttene gjør det før de er 17 år, ca 33% når de er 17-20 og ca 33% etter 20 år. Gutter gjør det gjennomsnittlig et år senere enn jenter. Du var nok blant den seneste tredjedelen, men er ikke sikkert det er en dårlig ting HERRE min hatt, trodde du snakket om folk som hadde sex med trær først når du kom med prosentene... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Man trenger ikke å være så gammel for å ha sex med noen man er glad i. Jeg debuterte når jeg var 15 år, med ei jeg hadde vært sammen med lenge. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Halvparten av gutta har debutert før fylte 19. Den andre halvparten har ikke. Så enkelt er det vel egentlig - og hvilken halvpart du tilhører, er det få som bryr seg om ... Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 FHM januar 2008 førte en del sex statistikk rundt kloden og i norge. Angående debutalder var det følgende resultater: Norge: Gutter = 16,5 år Jenter = 14,5 år Verden: Gutter: 17 år Jenter: 16,5 år De som venter lengst: Gutter: Kineserne 21 år Jenter: Indonesia: 21 år I skandinavia leder norske jenter mens norske gutter er på en god andre plass bak dannmark. Denne undersøkelsen ble gjort på ca 80 000 personer og det er vel strengt tatt ikke nok til å stein sikker statistikk. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 14,5 år? Veit at mange jenter er altfor unge, men tviler på at det faktiske gjennomsnittet ligger på 14,5. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jenter = 14,5 årEr nå sikkert en del som debuterer som 14-åringer, men for å få det som gjennomsnitt må det vært en god del som gjorde det i 10 til 12-årsalderen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En undersøkelse i FHM ja.. Vel, jeg ville ikke tatt det som en fasit på neste stortingsvalg om flertallet av leserne til Klassekampen stemte på Rødt eller SV heller. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Mener å ha fått opplyst flere steder, blant annet av helsesøster på ungdomsskolen (eller helsebror blir det vel, eller mannlig helsesøster ... eller?), at det er: 18,5 år for gutter og 16,5 år for jenter. Vi hadde også nylig besøk av en lege på informasjonsmøte for russen - og hun sa at ca. halvparten av alle elevene fortsatt var jomfru etter videregående. Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nekter å tro at gjennomsnittet er på 14,5 år. Greit nok endel jenter er så tidlig ute, men ikke faen om det er gjennomsnittet. Med tanke på hvor mange som er eldre når de debuterer, må jo ganske så mange være yngre også. Har alltid hørt at det ligger på 16,5 for jenter, og et år mer for gutter. Lenke til kommentar
Lju Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 14,5 kan ikke stemme?! Om det er snittet, må jo mange ha startet som 10-12 åringer Jeg har lest det er 16,5 for jenter og 17,3 eller no slikt for gutter (stod i Dagbla' mener jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg