Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vokser penisen når du runker?


Gjest Guest_Even_*

Anbefalte innlegg

Det er jo bare å lukke øynene og late som om kameraten er en jente.

Er enig me deg. Det er lettere å få en kamerat til å runke deg en en jente. (når de jentene du kjenner ikke er sån at di kommer til deg for å runke deg) desuten har di fleste jentene jeg kjenner kjæreste

Ehh, nei. Ikke i de fleste situasjonene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
...

 

Er det ikke litt gay at en kompis runker deg? Tviler på at jeg ville latt en kompis gjøre det på meg.

Det er kansje litt gay men du får vist en mye bedre følelse å når du ikke er gay så går d vel kansje. Jeg tror kansje jeg skal la en kamerat gjøre d. får å prøve. men d er kansje litt gay men alikevel. kameraten min sier at han syns d er mye bedre. uanstt om du vil eller ikke så får du den goe følelsen nr en gutt runker deg , sier han men jeg vet ikke. men jeg får liksom ikkke den samme følelsen lenger. den har liksom blitt svarkere

Er de som sa det hetero eller homofile?

Man får en bedre følelse hvis man er mer tent (Iallfall meg), så hvis de er homofile kan det kanskje forklares slik.....

Lenke til kommentar
hvor ofte kan du runke

Eneste som kan være farlig med å runke for mye, er at væsketapet kan bli for stort. Dette tilsvarer grovt sett at du må få orgasme 10000 ganger i løpet av en dag før det blir farlig. Det betyr at du må få orgasme hvert 10. sekund i løpet av 24 timer, noe du aldri vil klare, for det første fordi kroppen trenger tid til å produsere mer sæd, og fordi du vil bli for sliten.

 

Hvis du holder på for lenge og for hardt, kan du derimot få litt vondt, men dette er ikke farlig

 

Du kan slappe helt av ;)

Lenke til kommentar
Vokser egentlig penisen når du runker å hvor ofte kan du runke? Hva kan du gjøre får å få enda bedre følelse når du runker? å en siste ting. Noen av kameratene mine sier ar du blir enda mer åpphisset når du runker visst du gjør d med noen andre gutter eller at en annen gutt runker deg. Får en bedre følelse da sier de. :blush: jeg tror jeg skal prøve at en av gutta skal være med å runke eller at vi skal runke hverandre

 

1.Vokser penisen?

- Ja penisen blir stor og hard :!:

 

2. Hva kan jeg gjøre for å få en bedre følelse?

- Det er så mangt bare eksprimenter med runkinga (noe som er halve morroa). Eller regner de fleste samleie eller oralsex for en bedre følelse :thumbup:

 

3. Kameratene mine sier jeg blir enda mer opphisset hvis en annen gutt runker meg, er det sant?

- Tja, det kommer vel litt an på legningen din. Personlig er jeg hetro, og hadde ikke en gang greid å få opp junior om det hadde vært en annen gutt tilstede. Men det er definitivt bedre når en jente runker deg (og får det til). :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Man er ikke homo om man puler en gutt i sine 'yngre' dager.

 

Jeg husker selv når jeg var 7-8 år og 'prøvde' med kompisen min, men det betyr ikke at jeg er homo? Tror jeg var 9-10 år når jeg prøvde med søskenbarnet mitt også som selvfølgelig er ei jente, men jeg er 100% hetero!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...