Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vokser penisen når du runker?


Gjest Guest_Even_*

Anbefalte innlegg

Er jo en kjent sak at penis vokser 2 cm i måneden hvis du onanerer 2 ganger daglig. Men øker du til 3 ganger daglig øker penis opp mot 3 cm i måneden, men da øker også faren for at penis eksploderer faretruende, så du bør holde deg på 2 ganger daglig.

 

Det må være det dummeste jeg har hørt..

Jeg runker minst 2-3 ganger daglig, og penisen min har vært like lang en veldig god stund nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Seksuell eksperimentering" - Ja, jeg vil si det er det. Hva er farlig med å få en med samme kjønn å ta på seg(ronke)? Dette er helt normalt og noe mange innrømmer at de har vært med på når de drar på åra.

 

Man er heller ikke homo automatisk fordi man lar noen ta seg i rævva.

 

Dette dreier seg om det 'forbudte' og dermed er det spennende. Akkurat på samme måte som 2'ern er spennende første gang med dama.

 

Det at folk eksperimenterer og prøver ting sier ikke noe om deres legning, da de tenner på det 'forbudte' og ikke selve kjønnet.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Er det dette du går å forteller deg selv etter episoden din med homsekompisen din?

Homofili - Å være følelsesmessig tiltrukket til det samme kjønn.

Homoseksuell - Å være seksuelt tiltrukket til det samme kjønn.

 

Man behøver ikke å oppfylle noen av disse kriteriene for å ha sex med en gutt. Man kan bare være kåt å ha lyst til å gjøre noe godt.

Lenke til kommentar

"Man er heller ikke homo automatisk fordi man lar noen ta seg i rævva." <- De som er enig i denne her, har jeg dessverre ingen forståelse for.

 

Hvor mange kilometer med kuk skal da en person som vil "utforske" få lov til å svelge før han kan bli betegnet som en homo? Jeg bare klarer ikke forestille meg en heterofil mann som frivillig lar noen kjøre noe som helst opp sin egen rass.

 

Skal vi si at denne "eksperimenteringen" er helt greit, så kan man da anta at mange av dagens homofile er også egentlig 100% heterofile som bare er keen på å finne ut hvordan det føles med en kuk i rassen? Beklager, jeg synes det blir helt på trynet.

 

Hvis en kompis av meg åpenlyst fortalte meg og andre kamerater at "Var på by'n forrige lørdag, endte opp med en annen gutt og vi hadde helt vill oral- og analsex, det var toppers, anbefaler å prøve". Hvem er det i vårt samfunn som ville ha reagert på dette med noe annet enn en fordom om at han var blitt homofil eller helt på kanten til det?

 

Har ingen problemer med at folk synes det ene eller det andre er greit, men jeg ville selv aldri klart å skjønne/forstå det lille konseptet her som sagt.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Er du homo fordi du liker å dra kuk da... din egen vel å merke, men likevel en kuk du drar. Man kan vri og vende så mye man vil på det, men pr definisjon er man ikke automatisk homo fordi man lar noen ta seg i rævva heller. (hvis det er for spenningen av det forbudte og ikke tenning på kjønnet)

 

Du ronker din kuk for du er kåt og vil bli tilfredsstilt, ikke fordi du tenner på kuk, gjør du vel?

Lenke til kommentar

Kjære deg, det har noe med samfunnet vi lever i å gjøre. De som faktisk ikke ville ledd deg i trynet etter at du kom med slike utsagn er VELDIG FÅ. For min del er det som sagt helt greit hva andre mener om ditten og datten (innenfor rimelighetens grenser), men ta 100 random mannfolk i gata og spør dem rett ut hva dem mener om akkurat det du forsvarer her, og se det fatale resultatet.

Lenke til kommentar
Kjære deg, det har noe med samfunnet vi lever i å gjøre. De som faktisk ikke ville ledd deg i trynet etter at du kom med slike utsagn er VELDIG FÅ. For min del er det som sagt helt greit hva andre mener om ditten og datten (innenfor rimelighetens grenser), men ta 100 random mannfolk i gata og spør dem rett ut hva dem mener om akkurat det du forsvarer her, og se det fatale resultatet.

 

Akkurat det bryr jeg meg lite om du. At folk eventuelt er lite opplyst og begraver seg i sine fordommer OG eventuelt ikke tørr å si seg enig pga fordommer ANDRE har, er deres problem.

 

Fakta er fakta og hva folk mener er likegyldig så lenge de baserer det på feil fakta.

 

Hva er det forresten jeg 'forsvarer' her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det blir dyremishandling på lik linje som at voldtekt ikke er noe særlig :)

 

Hver eneste gang jeg ser et lignende tema som det her bli tatt opp, kommer det svar som "om du gjør det der er du seriøst HOMO". Vel. Det kan godt hende. Kanskje han/hun er homo. Hva så?

 

Det jeg virkelig ikke liker er måten det blir presentert på. Det blir sagt på en slik måte at budskapet blir mer som: "du må ikke gjøre det, for da er du en jævla homo". Det er ihvertfall inntrykket jeg får.

 

Jeg tror det er noe sånt som 10% av befolkningen som er homoseksuelle - 10%! Å være homo er helt normalt. Homser i dag blir veldig diskriminert. Ikke rart mange ikke kommer ut av skapet før de er godt voksne.

 

Å seksuelt eksperimentere tror jeg er en effektiv måte å finne sin egen legning på. Om du er nysgjerrig og har lyst å prøve noe; gjør det. Om du ikke har lyst; la være.

 

"NEI DU KAN IKKE RUNKE SAMMEN MED EN ANNEN GUTT FOR DA ER DU HOMO!!11"

Ok. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være et motargument. Kanskje han er homo, ingenting i veien med det. Om han prøver og finner ut at det ikke er noe for ham, vel, da er han en erfaring rikere. Ingen skade skjedd.

 

Jeg dømmer ikke folk pga. seksualiteten sin. Homser skal få lov til å homse så mye de vil. Jenter skal få lov til å ha så mye sex de vil for min del, er ikke horer av den grunn.Det kommer ikke noe godt ut av å dømme folk pga. seksualiteten dems.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Kjære deg, det har noe med samfunnet vi lever i å gjøre. De som faktisk ikke ville ledd deg i trynet etter at du kom med slike utsagn er VELDIG FÅ. For min del er det som sagt helt greit hva andre mener om ditten og datten (innenfor rimelighetens grenser), men ta 100 random mannfolk i gata og spør dem rett ut hva dem mener om akkurat det du forsvarer her, og se det fatale resultatet.

 

Akkurat det bryr jeg meg lite om du. At folk eventuelt er lite opplyst og begraver seg i sine fordommer OG eventuelt ikke tørr å si seg enig pga fordommer ANDRE har, er deres problem.

 

Fakta er fakta og hva folk mener er likegyldig så lenge de baserer det på feil fakta.

 

Hva er det forresten jeg 'forsvarer' her?

Det med å utforske og spenningen av det forbudte.

 

Hvorvidt du bryr deg eller ikke er din sak. Fakta her derimot er at mesteparten av mennesker i samfunnet vårt er i så fall lite opplyst og begraver seg i fordommer ja... Velkommen til verden vi lever i kammerat. Du står for utsagnene dine og det er bra, men jeg er f.eks blant de som er totalt uenig og det vil nok aldri forandre seg, jeg får heller leve med fordommene mine. :)

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Fakta her derimot er at mesteparten av mennesker i samfunnet vårt er i så fall lite opplyst og begraver seg i fordommer ja... Velkommen til verden vi lever i kammerat. Du står for utsagnene dine og det er bra, men jeg er f.eks blant de som er totalt uenig og det vil nok aldri forandre seg, jeg får heller leve med fordommene mine. :)

 

De fleste opplyste personer over 20 VET dette (definisjonen av homo). De VET også at fordi de gjorde en rampestrek når de var tidlig i tenårene som brøt loven, så blir de ikke stemplet som kriminell for resten av sitt liv heller.

 

Dette er litt tabu og DERFOR svarer folk på gata det du tror, men hadde det vært en anonym undersøkelse, så hadde du nok får stikk motsatt resultat.

 

Jeg har ingen interesse av å endre ditt syn, du må få mene hva du vil. Men å ronke en kuk gjør deg altså ikke til en homse, eller gjør det det?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Nei, det blir dyremishandling på lik linje som at voldtekt ikke er noe særlig :)

 

Hver eneste gang jeg ser et lignende tema som det her bli tatt opp, kommer det svar som "om du gjør det der er du seriøst HOMO".

Jeg er så enig.

 

La oss si jeg er hetro og liker å få noe oppi rompa. Javel, kall meg homo, men faktumet er at selv om jeg liker følelsen av noe oppi rompa, betyr ikke det at jeg syns gutter er kjekke. Om jeg ikke syns gutter er kjekke, men liker jenter er jeg da HETERO. Selv om jeg liker å få noe oppi rompa.

 

E-O-D.

Lenke til kommentar
Seksuell eksperimentering ja, vel da kan jo like gjerne 2 kompiser knulle hverande bakfra og kalle det "seksuell eksperimentering" og slippe dermed å bli stemplet som homofile/bøgiser?

 

 

 

Ja, de kan det.

 

 

 

Så lenge de ikke koser etterpå.

Endret av Q-melk2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...