Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vokser penisen når du runker?


Gjest Guest_Even_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Even_*

Vokser egentlig penisen når du runker å hvor ofte kan du runke? Hva kan du gjøre får å få enda bedre følelse når du runker? å en siste ting. Noen av kameratene mine sier ar du blir enda mer åpphisset når du runker visst du gjør d med noen andre gutter eller at en annen gutt runker deg. Får en bedre følelse da sier de. :blush: jeg tror jeg skal prøve at en av gutta skal være med å runke eller at vi skal runke hverandre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Even_*
...

 

Er det ikke litt gay at en kompis runker deg? Tviler på at jeg ville latt en kompis gjøre det på meg.

Det er kansje litt gay men du får vist en mye bedre følelse å når du ikke er gay så går d vel kansje. Jeg tror kansje jeg skal la en kamerat gjøre d. får å prøve. men d er kansje litt gay men alikevel. kameraten min sier at han syns d er mye bedre. uanstt om du vil eller ikke så får du den goe følelsen nr en gutt runker deg , sier han men jeg vet ikke. men jeg får liksom ikkke den samme følelsen lenger. den har liksom blitt svarkere

Lenke til kommentar
da har jeg en nyhet til deg om rom.. ehh kompisen din :p

 

Skyline1:

Når du først har jenta der kan man jo finne på littavhvert annent morro også ;)

 

Stemmer nok. Men han skjønner ikke at det kan være (Les: VELDIG) mye bedre å bli runket/sugd whatever

av det motsatte kjønn, sett at du er hetrofil.

Lenke til kommentar
Gjest svaromrunk

Ja, den vokser betydelig. Fra 8-9 cm til 14 cm.

 

Har aldri testet hvor ofte jeg kan runke, men vil tippe jeg ikke hadde klart mer enn fire ganger om dagen.

 

Du får en bedre følelse ved å pule en gele.

 

Å ronke med andre gutter høres forferdelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Even_*
Ja, den vokser betydelig. Fra 8-9 cm til 14 cm.

 

Har aldri testet hvor ofte jeg kan runke, men vil tippe jeg ikke hadde klart mer enn fire ganger om dagen.

 

Du får en bedre følelse ved å pule en gele.

 

Å ronke med andre gutter høres forferdelig ut.

Å bli runket av en jente er selfølgeli mye bedre men d er ikke så lett nr du ikke har noen jenter så kan runke deg. Di fleste jeg kjenner er ikke sån. men er d sant den vokser. men d er jo ikke sånt at viss d runker 2 ganger daglig så vokser den enormt mye på noen år.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Even_*
Det er jo bare å lukke øynene og late som om kameraten er en jente.

Er enig me deg. Det er lettere å få en kamerat til å runke deg en en jente. (når de jentene du kjenner ikke er sån at di kommer til deg for å runke deg) desuten har di fleste jentene jeg kjenner kjæreste

Lenke til kommentar
Gjest svaromrunk

Den vokser ikke på permanent basis når du runker, og det er ikke slik at den blir større og større for hver ereksjon. Den vokser derimot mellom slapp og stiv tilstand. Jeg vil tro dette gjelder alle peniser, men hvor mange prosent øknini den får varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Even_*
Den vokser ikke på permanent basis når du runker, og det er ikke slik at den blir større og større for hver ereksjon. Den vokser derimot mellom slapp og stiv tilstand. Jeg vil tro dette gjelder alle peniser, men hvor mange prosent øknini den får varierer fra person til person.

ok:-P men vokser den i slapp tilstand okså eller barre i ståtilstanden?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mats_*
Det er jo bare å lukke øynene og late som om kameraten er en jente.

Er enig me deg. Det er lettere å få en kamerat til å runke deg en en jente. (når de jentene du kjenner ikke er sån at di kommer til deg for å runke deg) desuten har di fleste jentene jeg kjenner kjæreste

haha latterlig ja helt enig. men liker litt d me at den vokser. jeg vil ha større

Lenke til kommentar

Et element her er at man ikke skal se bort i fra at en annen gutt sannsynligvis er langt flinkere rent teknisk enn en jente. Jenter har jo bare tilgang på utstyret en gang i blant. En gutt har det hele tiden ;)

 

Jeg har ihvertfall vært borti mange jenter som er helt ubrukelige når det gjelder å bruke hånda.

Lenke til kommentar

Antar at du ikke er så gammel, pga dine ordfeil.

Tja, er jo ganske så normalt at man utforsker med en kompis.

Kan tenke meg at samtlige her inne på tråden, har utforsket seg selv med en kompis. Selvom de sier at de ikke har gjort det, og at det er skikkelig gay! ^^

Er du fra 0-14 år, så vil ikke jeg si at det er typisk homoseksuelt å utforske hverande aka ''runke'' hverandre. Er du eldre enn det, begynner jeg å tvile litt på din legning. (hvis du er heterofil, selvsagt)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...