lasse_hansen87 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei sann.. Har dette hovedkortet: 975X Platinum PowerUp Edition Og skal nå formatere pcèn min, og enten legge inn Vista 32bit, som jeg har hatt før.. Eller så skal jeg legge inn Vista 64bit.. Men spørsmålet mitt er, hvilke driver bør jeg installere på hovedkortet mitt etter å ha formatert og installert Vista. IDE disker bruker jeg ikke, har Sata disker, og sata tilkobling på cd-rommen. Om jeg skal legge inn drivere, hvilke bør jeg legge inn? Drivrene er her: http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...amp;prod_no=267 Drivrene jeg kan velge mellom er: Realtek High Definition Audio Driver Intel Gigabit Ethernet Drivers Intel INF Drivers for 945/955/965/975/Q3x/P3x/G3x/X3x Chipsets JMicron IDE/SATA RAID Driver JMicron IDE/SATA RAID Driver (For floppy disk) JMicron JMB361 IDE CD-ROM DOS Driver (for floppy disk) Intel ICH7R/ICH8R SATA RAID Driver (For floppy driver) Intel IAA RAID Edition for ICH7R De jeg pleier å legge inn er INF driveren, og Audio driveren.. Trenger jeg noen andre?? Har funket fint ellers, men må spørre om jeg MÅ\BØR legge inn noen andre. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ville lagt inn ethernet drivern også,så sant du ikke har extra nettverkskort?.Raid drivere har du ikke behov for,så sant du kjører det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ville ha lagt inn de 3 øverste. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Jeg bør alså ikke legge inn noen av de RAID, SATA drivrene da?? Kun lyd, nettverk, og INF drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå