lilduff90 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei! Jeg er vinylentusiast, og på mine søk på nettet har jeg snublet over Musicstack.com, en side som selger vinyl og cd'er. Er det noen som har noen erfaringer med denne siden? Er de bra? Svindel? Sikre? Lenke til kommentar
Jon71 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei! Jeg er vinylentusiast, og på mine søk på nettet har jeg snublet over Musicstack.com, en side som selger vinyl og cd'er. Er det noen som har noen erfaringer med denne siden? Er de bra? Svindel? Sikre? Hei, min erfaring er at Musicstack fungerer ganske bra og det ser ut til at mange andre også har den omfatningen Men det er viktig å merke seg at det kan finnes noen rotne epler i kurven blant selgerne, men hvis du ser nøye på tilbakemeldinger, etc. så skulle det gå rimelig greit. Jeg anbefaler også å sjekke ut www.nylvi.com som er en tjeneste kun dedikert til vinyl. De har ettersigende 3 millioner vinyltitler tilgjengelig så det skulle være litt av hvert å finne der. Vennlig hilsen, Jon Endret 22. januar 2009 av Jon71 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå