VikinGz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg lurer på om noen her inne kjenner de fysiske kravene til forsjellige utdanningene? Politihøgskolen Krigsskolen Befalskolen Luftforsvarets flygerskole Norges brannskole Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Politihøgskolens krav står på sidene deres ihvertfall.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Politihøgskolens krav står på sidene deres ihvertfall.. står god fysisk form... fant ikke hva dette innebærer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 kravene til brannskolen er (om jeg ikke husker feil) at du er medlem av et brannvesen allerede, da de dekker kurs der. Så da er de fysiske kravene, de som brannvesnet har satt. Man kan ikke ta noen utdannelser ved brannskolen, som man kan ved f.eks PHS. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vet at for å bli flyver må du ha prefekt syn, kan heller ikke være for høy eller for lav Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 pertm: Hva vil "for høy" og "for lav" si? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Politihøgskulen: Lenkje Krigsskulen: Lenkje Befalsskolen: Lenkje Luftforsvaret Flygeskole: Vil tru disse er ganske like dei andre i militæret, kanskje noko strengare. Synet er vel eit ganske strengt krav til også. Ta ein titt her og sjå om du finn ut noko! Norges Brannskole: Fann ingenting Endret 24. april 2008 av avRack Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 takker veldig mye avRack =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå