Pluggen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Da var jeg på nett igjen, så tenkte jeg kunne lage en Worklog/showcase om bilen min Bilder kommer når jeg finner fram kabler til kameraer og telefon Når jeg kjøpte bilen var det ikke vindusviskere forran, så en liten mangelapp fugte med Varmeapparatet fungerte heller ikke, annet enn rett etter at jeg hadde vasket den engang, men da fossa det røyk inn ventilene, så viftemotoren brant opp rett og slett.. Endringer: Svartsota blinkere forran som jeg ikke likte blei bytta med klare Kjipe, gule kjørelys blei bytta til H4 8000 kelvin Bi-Xenon Parklys fjernet pga. gulskjær i lyktene når nye kjørelysa var på Diverse interiørdeler var lakkert rødt, som ikke falt i min smak, så dette pluss en del mer blei i en freshere farge (får se når bildene kommer ) Nye vinterhjul blei montert på noen 5-eikede Zito-felger med Toyo Garrit G4 195/45-16 Nye sommerhjul skal på snart Anlegget er på vei inn i form av Pioneer (6900?) med iPod-kabel og selvfølgelig iPod, Alpine Type-S coax forran og bak, Type-R 12" (skal nok oppgraderes snart) Sotet rutene helt rundt (utenom frontruta) profesjonelt Originale GSi baklykter Originale GSi-fangere er montert Zender-leppe på fangeren forran GSi-panser med øyelokk GSi-stoler med sidestøtte nok Momo GTR-matter Momo Milennium Evo ratt, annet er bestilt Momo Gearkule (husker ikke navnet, men kommer) Momo belteputer i sort, semsket skinn Momo innstegslister i "carbon" 40mm senk, kun forran for å stuke den litt (skal byttes) Masse deler er bestilt, men dere får se mer når bildene kommer Skal gjøre tråden mer oversiktlig, men må starte en plass for å komme på alt også Endret 6. mai 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Da tok motoren kvelden, så den blir stående en stund framover.. Deler kommer til å bli montert fortløpende, bilder blir tatt og motorprosjekt er i gang Leiter som en tulling etter kabler til telefon og kamera, men intet hell enda, men leitingen fortsetter, og det vil stå i emnetittel når disse kommer Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Da var to bilder kommet inn, men fikk av en eller annen grunn ikke lastet opp flere.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Flere bilder, takk! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan gikk det med de LED pærene? gitt opp? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Neida.. Bare midlertidig drittlei Ser ikke ut til at pæreholderene er like, så må få litt hjelp av noen som skjønner seg litt på bilelektrisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå