Kuzzye Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hei! Nå må jeg vite hvordan man strammer clutch på en moped. Den er helt gåen... Noen ganger kan jeg ikke gire opp eller ned fordi den registrerer ikke at clutch er inne. Jeg kan dra den helt frem til styret uten at noe skjer. (Jeg må "restarte" mopeden eller trille litt på den for at det skal skje noe) Jeg har stramet den lille metallbiten fullt på håndtaket (som på en sykkel med bremser) men til ingen nytte. Link til moped om det trengs..: http://www.solheimsimport.no/shop/index.ph...products_id=422 (jeg kjøpte den her: http://www.trendimport.no/ (men jeg fant den ikke lenger på siden dems) Så spørsmålet blir: Hvordan strammer jeg den? ROP om du savner noe info. mvh Kyrre Endret 29. april 2008 av Kuzzye Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så spørsmålet blir: Hvordan strammer jeg den? På de fleste mopeder så er stramminga like ved clutchen. Sånn som på sykkel. Her ser du hvordan det gjøres, litt dårlig kvalitet. På de fleste mopedene så er stramminga dekket med gummi, som du bare må dra av. Husk å ikke stram for hardt, noe mopeder vil da gi fra seg en liten ulyd når du trykker innn clutchen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Enten på styret som vist på bildet eller å stramme/slakke trykkplata på motoren Lenke til kommentar
Kuzzye Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Enten på styret som vist på bildet eller å stramme/slakke trykkplata på motoren Vet du hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Enten på styret som vist på bildet eller å stramme/slakke trykkplata på motoren Vet du hvordan man gjør det? På AM6 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå