BigJaffa Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Etter mykje grining og banning pga datoene for når E8400 med kjøler skal komme på lager, har eg besluttet å bestille e8400 uten kjøler. Men trenger tips til ein god kjøler for denne CPUen. EDIT: Funker denne bra på E8400? Her er det pcen består av. Endret 22. april 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ville heller gått for denne: Thermalright ULTRA120 Extreme du finner den i prisguiden. Eller IFX-14 om du kan vente på at den skal komme i butikken. Om den ikke kommer med vifte så kjøp en 120mm ved siden av.. Den vil kjøre stillere og kjøligere en Asus'n. Anbefales ved OC. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 eller mellomtingen scythe ninja. den er fin. kan godt kjøres uten vifte med den cpu. siden du har gigabyte hovedkort kan du stille ned volt litt så at den blit kaldere zalman er ikke noe og satse på Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 oki. Trur eg går for Thermalright ULTRA120 Extreme da. Men er denne vifta noko bra? Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 aner ikke.. jeg kjøpte en Mist vifte til min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå