FenrisC0de Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei igjen! Noen av dere husker kanskje Codewiki.no som startet opp før jul, men gikk i dass etter et latterlig usannsynlig serverkrasj som tok ut alle filer inkludert serverbackups. Vi hadde backups, men mye hadde skjedd på få timer og dager så prosjektet mistet litt av kraften. Nå har jeg ambisjoner om å fikse opp og starte igjen. Alt er oppe å går, og så snart jeg får laget en ordentlig forside, som skal være enkel og oversiktlig slik som feks wikipedia, burde alt være lagt til rette for innhold! Noen som har noen ideer om forside? Tusen takk! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skrev jo mange artikler der, men jeg mistet fullstendig motet når nesten alt jeg skrev ble borte. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ja, det var også noe av det som gjorde at jeg mistet motivasjonen også.. Men mener da at de fleste av dine aritkler ble gjenopprettet? Eller husker jeg feil.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke mine ihvertfall Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Blah, så kjedelig! Beklager igjen! Men håper uansett at jeg klarer å få det til å trille å gå igjen, siden jeg synes prosjektet var bra, og nå er ordentlige backup-rutiner i orden igjen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Forøvrig settes i gang en liten konkurranse. Vinn en 3 måneders Rapidshare Premium Konto Detaljer her Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det er sikkert lurt Jeg skriver artikkelen om 3d matriser på nytt tenker jeg Endret 22. april 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Herlig Da er det bare å få spredt ordet litt slik at vi kan få litt liv igjen! Skal skrive litt i kveld jeg også! Takk takk! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis du kan fjerne den GRUSOMME flash templaten du har hentet hos flashvillage, så kanskje jeg skal se om jeg kan bidra med noe. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er ikke rapidshare en litt døll premie? Eller ligger det mye kult der eller hva er greia? Hva med noe hardware-premier? Feite headsett, 1gb ram eller noe? Da har jeg kanskje en artikkel i bakhodet.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 No offence, men for en græll Flash-intro. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 enig at flash introen var grusom, som nevnt. men en ny forside er oppe å går. tok bare litt tid før den dukket opp. . håper den nåværende faller mer i smak :-) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor må jeg svare hver eneste gang om jeg vil ha den på norsk eller engelsk? Er vi på slankern, og vil unngå småkaker? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Du kan da bare gå direkte til http://no.codewiki.no hvis du vil rett til den Norske! Er da det samme med feks Wikipedia.org? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Hehe. nå er jo en 3mnd Rapidsharekonto nesten verdt mer enn 1GB RAM Nesten konkurranse har jeg noe mer snasent i bakhodet, men tenkte at med tanke på at aktiviteten forsatt er forholdsvis lav burde jeg vente med den Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Forslag til premier? Hva med buddy-key til Age of Conan? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) GeirGrusom ble vinneren, med følgende artikkel Gratulerer! Endret 13. mai 2008 av Lokii Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hehe takker Nå er ikke jeg egentlig så veldig interessert i premien, så kanskje du kan spare den til neste konkurranse eller noe? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Hehe, tenker at neste konkuranse skal ha en litt mer fristende premie Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ok Hvis noen vil ha 3 måneder gratis rapidshare konto får de sende meg en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå