Uin Viel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal til Kina (Beijing) i Juli, dato er ikke fastsatt mer spesifikt, og lurer rett og slett på hvilket flyselskap det lønner seg å fly med og hvor får jeg tak i de billigste billettene? Hadde vært flott om noen kunne dele erfaringer og linker, og kanskje eventuelle tilbud som har gått forbi meg... :] Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det går visst sport i å besøke steder på helt feil dato. Nå er det veldig fint i Beijing med litt over 20 grader og opphold. I juli og august er det 10 grader varmere og mere regn enn i Bergen. Aeroflot er vanligvis de billigste og burde ligge på 5-6k i perioden, men det er en kronglete og lang ferd med et langt flyplasshopphold i Moskva. Legger du på noen hundrelapper kan du ta SAS via Stockholm. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Det går visst sport i å besøke steder på helt feil dato. Nå er det veldig fint i Beijing med litt over 20 grader og opphold. I juli og august er det 10 grader varmere og mere regn enn i Bergen. Skal være der i ett år, så det spiller ingen rolle. Takk for svar. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva skal du gjøre der om jeg tørr spørre? Siden det er 1 år så er det vel jobb eller studier regner jeg med. Søsteren min var der for 2 mnd. siden og likte byen godt, ikke minst på grunn av billige dvd Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) ikke minst på grunn av billige dvd La meg gjette, dårlige Pan&scan utgaver rippet fra video-CD med mono lyd og hardkodet kinesisk teksting som dekker det meste av skjermen? Ellers må man gjennom en meget grundig og omfattende legesjekk for å få visum for lengere opphold. Endret 24. april 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hva skal du gjøre der om jeg tørr spørre? Siden det er 1 år så er det vel jobb eller studier regner jeg med. Søsteren min var der for 2 mnd. siden og likte byen godt, ikke minst på grunn av billige dvd Jeg skal trene her. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ikke minst på grunn av billige dvd La meg gjette, dårlige Pan&scan utgaver rippet fra video-CD med mono lyd og hardkodet kinesisk teksting som dekker det meste av skjermen? Ellers må man gjennom en meget grundig og omfattende legesjekk for å få visum for lengere opphold. Nope, helt bra kvalitet og lyd. 10 kroner dvd og 100-150 for hele tvserier på dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå