killerdelux Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei!!! Er det noen som har et progam som retter engelske feil, grammatik feil alså. Hadde vært veldig greit meg det. Vet læreren min har det, som hun bruker når hun retter stiler. etc Er det noen som peiling på slike programer, og som kan kommer med tipps:) Takker på forhånd<3 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Stavekontrollen i Word er genial. Lenke til kommentar
killerdelux Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Stavekontrollen i Word er genial. Ja det er den jo. Men jeg får flere feil uansett, som hennes retteprogram finner dem med det samme. Holde på med et prosjekt i engelsk, og hadde tenkt å kjøre den gjennom et retteprogram. Hvis det fines noen da:P Endret 22. april 2008 av killerdelux Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du trenger nok et program som kan rette deg i norsk også... Men kan du ikke bare spørre læreren din hva hun bruker da? Lenke til kommentar
killerdelux Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du trenger nok et program som kan rette deg i norsk også...Men kan du ikke bare spørre læreren din hva hun bruker da? Kan nok ikke det nei. Tror ikke det er lov, med tanken på at hun bruker det som retting. Da blir det jo ingen feil å rette hos meg:P... Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du har et program som heter LingRight Dette skal være et ganske bra program, uten at jeg selv har erfaringer med det. (Dette programmet koster egentlig penger, men vet at skolen vår har gitt alle elever som måtte ønske en mulighet til å laste ned og bruke programmet gratis. Du kan jo se hvordan det er på din skole...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå