:---{D Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det var mange gode brukere på en gang! Leit å høre, men håper at de fortsatt vil være aktive på forumet. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Litt leit, spesielt at alle tre drar på en gang... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) TWFA var en bit av grunnmuren i forumet. =/ Endret 27. april 2008 av QBab Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) TWFA var en bit av grunnmuren i forumet. =/ Det er ikke annet å si om det. Maken til kunnskapsrik person skal man lete lenge etter. Endret 27. april 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Blib og Snowdog_ har jeg ikke hatt så mye med å gjøre, men TWFA vill bli savnet av alle oss som er aktive i Politikk og Samfunn. Jeg har ingen problemer med å innrømme at TWFA ofte har fått meg til å revurdere mine egne standpunkt, med sin bruk av statistikk og lange velformulerte innlegg. Han har også etter min mening vært en person som er i stand til å roe ned oss P&E-ere som stort sett skyter litt fra hofta. Jeg kan bare håpe at en eventuell erstatning for TWFA er like sympatisk og kunnskapsrik som ham. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Litt leit, spesielt at alle tre drar på en gang... Det har vært litt pause mellom hver avgang, men vi har valgt å samle det opp her, så det er ikke noe stort på gang som er årsaken til det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eg skal ingen steder eg. Er bare ikke så aktiv som i gode gamle dager så da er det like greit å gi pinnen videre til nye og ivrige brukermoderatorer. Eg vil takke hw.no for tilliten og håper at det går strålende med forumet og deres valg av nye moderatorer i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå